Зв'язатись з нами
close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

Відбувся третій модуль програми “Менеджмент соціальних інновацій”

30 – 31 жовтня відбувся  третій модуль програми Менеджмент соціальних інновацій на тему «Маркетинг і продажі»

Учасники разом з викладачкою модуля та гуру маркетингу Наталією Писаренко опрацювали найгостріші питання маркетингу під час запуску соціального стартапу.

А також:

• Розібралися як побудувати соціальний бренд

• Навчилися формувати маркетингову стратегію

• Визначали межі ринку

• Розробляли формулу позиціонування

• Аналізували реальні успішні кейси

• Працювали над стратегією та брендом власних проєктів

Наталя Писаренко, екперт з маркетингу зазначила на що у першу чергу необхідно звернути увагу:

• Не забувайте про детальний аналіз ринку, конкурентів, споживачів та ваших ресурсів перед розробкою стратегії

• Обов’язково визначайте межі бізнесу: географію, технологію, групи споживачів, потребу, соціальну цінність

• Розробіть влучну атрибутику вашого бренду (неймінг, логотип, стиль)

• Регулярно підсилюйте свій бренд: розширюйте лінійки товарів чи послуг, створіть цінову вертикаль, співпрацюйте з іншими брендами та розвивайте франшизу.

Слідкуйте за нашими оновленнями та не пропустіть можливість навчання у кращих експертів галузі.