Зв'язатись з нами
close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

Українська соціальна академія провела стратегічні сесії для релігійних організацій!

 

Одним із пріоритетних напрямків діяльності академії стало проведення стратегічних сесій для релігійних організацій, адже їх розвиток гостро потребує сучасних інструментів та практик стратегічного розвитку.

Першу стратегічну сесію ми провели 24 і 25 травня для Чернівецької єпархії. У перший день учасники проаналізували для кого та яку ключову цінність може створювати єпархія, визначили етапи стратегії пасторально-душпастирського розвитку, а також з’ясували які можуть бути бар‘єри та можливості на шляху. На другий день учасники поговорили про суть та ідею фандрайзингу, про основи та правила написання проєктів, після чого священники на основі напрацювань розробляли конкретні проєктні пропозиції для душпастирського плану. Кожен з напрямків служіння презентував свої проєкти та плани.

Далі учасники розроблятимуть та втілюватимуть план для удосконалення роботи на шляху до проповідування, служіння та управління майном.

Друга стратегічна сесія була проведена 15-16 липня для священників Луцького Екзархату Української Греко-Католицької Церкви. До її проведення ми провели серію глибинних інтерв’ю, які допомогли визначити та розкрити потреби клієнтського ряду для формування ціннісної пропозиції Луцького екзархату УГКЦ. У дослідженні взяли участь Миряни — представники пасторальної та фінансової парафіяльних рад, та Духовенство — сільські священники, міські священники та священники з обласних центрів.

Використовуючи інструменти стратегічного планування Value Proposition Canvas та Customer Decision Map, священники Луцького екзархату УГКЦ опрацювали ключові виклики, які були виявленні за результатами проведення глибинних інтерв’ю, серед них:

• визначили за яких ситуацій люди відвідують церкву та чому звертаються до УГКЦ;
• проаналізували як змінилася частота відвідування церкви;
• дослідили що стимулює людей відвідувати церкву та що запам’ятовується під час відвідування;
• дізналися звідки люди отримують інформацію про життя церкви;
• зафіксували в яких ситуаціях люди звертаються до священників, що найбільше запам’ятовується в розмові із ним, в яких ситуаціях люди вдаються до молитви, що відчувають, коли відвідують церкву;
• визначили, які виклики священники мають у повсякденному, соціальному служінні, організації літургійного життя та взаємодії з парафіянами.

Релігійні організації УГКЦ та РКЦ розробили власні плани стратегічного розвитку та отримали консультації від провідних експертів.

Завдяки розумінню та практичному застосуванню інноваційних інструментів розвитку релігійні організації зможуть вийти на новий рівень та стати самодостатніми.

Стратегічні сесії проводяться разом із нашими партнерами: рекламною агенцією Aimbulance та фондом Renovabis у рамках проєкту “Організаційний розвиток релігійних організацій.