Зв'язатись з нами
close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

Пасторальний менеджмент

Пасторальний менеджмент

Пасторальний менеджмент — програма управлінського розвитку для єпископів, працівників Курій, настоятелів/настоятельок монаших домів та спільнот УГКЦ та РКЦ, керівників підрозділів та проєктів Карітас України та Карітас-Спес, а також керівників церковних інституцій.

Програма спеціально розроблена під потреби, що виникають протягом всіх життєвих циклів релігійних організацій: від управління кадрами та ефективністю персоналу до побудови системи роботи щодо залучення фінансування та управління церковним майном.Отримані на програмі знання допоможуть представникам релігійних організацій уникнути поширених помилок та створити міцну основу для досягнення стійкого фінансового успіху на усіх стадіях життєвого циклу.

Київ, Львів, Івано-Франківськ, Харківмісце проведення
14.09.2020 старт
28000 грн (Фонд Renovabis покриває 100% вартості навчання) вартість
4 місяцітривалість
Подати заявку
Більше інформації
Згорнути

Про
програму

Аудиторія програми:

Єпископи, працівники Курій, керівники підрозділів і проєктів Карітас-Спес та Карітас Україна, настоятелі/настоятельки монаших домів та спільнот УГКЦ та РКЦ, а також керівники церковних інституцій, які хочуть:

— системно управляти як окремими підрозділами, так і організацією;
— актуалізувати знання, отримати новий, структурувати попередній досвід та впевнено приймати управлінські рішення.

Формат навчання:

4 модулі тривалістю 4 дні кожен (не у вихідні), з інтервалом у 1 місяць

Після завершення програми:

Ми завжди будемо на зв'язку і продовжуватимемо підтримувати вас і ділитися нашими ресурсами. А потім і ви зможете допомогти іншим організаціям трансформуватися та рости.

Структура програми

Модуль 1. (Київ, 14-17 вересня):

Планування душпастирських потреб громади

  • Структура та функції організації
  • Стратегічна ідея (ДНК-системи: візія, місія, цінності)
  • Розробка стратегії парафій, єпархій та Карітас: процес стратегування в організації
  • Управління змінами та культура
  • Емоційне професійне вигорання
  • Презентація Пастирського навернення парафіяльної громади на служінні євангелізаційної місії Церкви.
Модуль 2. (Львів, 6-9 жовтня):

Фінанси. Фандрейзинг

  • Фінанси для нефінансистів
  • Фандрейзинг для релігійних організацій
  • Фінансування проекту парафій, єпархій та Карітас: пошук економічних ресурсів за допомогою кампаній збору коштів.
  • Документи Святого Престолу “Економіка в служінні харизми та місії”, а також документ Oeconomicae et denniaariae quaestiones
  • Правові аспекти фінансової діяльності
Модуль 3. (Івано-Франківськ, 27-30 жовтня):

Навички Управлінця та Управління Командами

  • Стиль управління в контексті життєвого циклу організації
  • Планування та управління персоналом
  • Довіра і система управління конфліктами в компанії
  • Персональна ефективність
  • Управління церковним майном
Модуль 4. (Харків, 17-20 листопада):

Внутрішні та Зовнішні Комунікації

  • Стратегічні комунікації для релігійних організацій
  • Кризові комунікації
  • Digital комунікація: потенціал Інтернету та соціальних мереж у кризові періоди (економічні, соціальні, культурні, людські
  • Внутрішні комунікації
Фінал. (Київ, 10 грудня):

Фестиваль пастроральних інновацій

  • Представлення інноваційних проектів учасників. Та презентація кращих національних практик релігійних організацій, інноваційних практик соціального служіння громаді

Переваги програми

Переваги програми

Системний підхід

Можливість реалізовувати системний підхід до управління релігійною організацією

Переваги програми

Навички обліку фінансів

Отримаєте повну картину управлінського обліку, яка допоможе розібратися, які проєкти церковної організації прибуткові, а які збиткові

Переваги програми

Інструменти та кейси

Отримаєте повну картину управлінського обліку, яка допоможе розібратися, які проєкти церковної організації прибуткові, а які збиткові

Переваги програми

Розуміння процесів

Зрозумієте, як вибудовувати процеси та організаційну структуру відповідно до харизми інституції

Переваги програми

Нові можливості

Побачите нові можливості, які дає соціальне підприємництво для церковних інституцій

Переваги програми

Навички планування

Навчитеся визначати мету, завдання, розробляти стратегічне бачення, планувати свою роботу і роботу колег

Як вступити на програму?

Лектори та ментори

Показати всіх
Михайло Мельник
Михайло Мельник

PhD, священик Київської архиєпархії УГКЦ, член Патріаршої ради з...

Деталі
Петро Дарморіс
Петро Дарморіс

Виконавчий директор Української соціальної академії, очолював...

Деталі
о. Хосе Марія Ла Порте
о. Хосе Марія Ла Порте

Священник у прелатурі Opus Dei. Консультант Дикастерії по справам...

Деталі
с. Алессандра Смеріллі
с. Алессандра Смеріллі

PhD, докторка політичних наук на факультеті економіки...

Деталі
Бенедикт Юргенс
Бенедикт Юргенс

PhD, доктор теології, керівник Центру компетенцій лідерства...

Деталі
Даніель Целучі
Даніель Целучі

Генеральний директор Інституту Католицького Лідерства (США),...

Деталі
Михайло Сорокін
Михайло Сорокін

PhD, доцент, професор фінансів Міжнародного Інституту Бізнесу...

Деталі
Роман Гавриш
Роман Гавриш

Співзасновник агенції Aimbulance, маркетолог. Лектор і ведучий...

Деталі
Наталя Писаренко
Наталя Писаренко

Директор Центру маркетингових інновацій Міжнародного інституту...

Деталі
Андрій Міліневський
Андрій Міліневський

Міжнародний професіонал в трансформації, інноваціях, управлінні...

Деталі
Володимир Павелко
Володимир Павелко

Володимир вивчав бізнес-адміністрування в Інституті...

Деталі
Олексій Геращенко
Олексій Геращенко

Топ-менеджер, підприємець, консультант, викладач, громадський...

Деталі
Показати всіх

Для вступу на програму

подайте заявку та пройдіть співбесіду

Подати заявку
Сергій Олійник

Контактна особа

Сергій Олійник

менеджер програми

+380674645744

pm@social-academy.com.ua