Зв'язатись з нами
close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

Пасторальний менеджмент

Пасторальний менеджмент

Пасторальний менеджмент — програма професійного розвитку для вищих настоятелів/настоятельок монаших чинів та згромаджень УГКЦ та РКЦ, директорів регіональних організацій Карітас України та Карітас-Спес, а також керівників церковних інституцій.

Програма пропонує інноваційний погляд на пасторальну діяльність та її роль у соціальному служінні. Під час навчання ви:

  • дізнаєтеся, як адмініструвати церковне майно, поєднуючи сучасні техніки менеджменту та підприємництва та соціальну доктрину Церкви;
  • опануєте навички економічного, фінансового моделювання та менеджменту;
  • навчитеся керувати стратегічними пріоритетами церковних організацій та впроваджувати інновації у пасторальній діяльності;
  • розвинете лідерські якості та вміння управляти командами.

Щоб успішно закінчити програму, ви маєте створити соціальний проект з нуля або впровадити інноваційні підходи у діяльність вашої церковної організації.

Київмісце проведення
10.09.2020 старт
6 місяцівтривалість
20 місцьгрупа
Подати заявку
Більше інформації
Згорнути

Про
програму

Мета програми:

Програма пасторального менеджменту надасть необхідні знання для прозорого та відповідального адміністрування матеріальних цінностей Церкви згідно із канонічним правом та найкращими підприємницькими практиками відповідно до принципів соціальної доктрини Церкви.

Програма для вас, якщо ви:

• вищий настоятель/настоятелька монашого чину чи згромадження УГКЦ та РКЦ і прагнете зробити структуру управління ефективною;
• директор регіональних організацій Карітас України та Карітас-Спес і переконані, що стандартні підходи до управління організацією більше не працюють;
• керівник церковної інституції і відповідаєте за налагодження ефективної роботи: канцлер, економ, керівник відділу;
• інноватор і прагнете запускати або розвивати соціальне підприємництво та соціальні інновації в церковних організаціях.

Формат навчання:

6 навчальних модулів тривалістю 2 дні кожен, з інтервалом в 1 місяць.

Структура програми

Модуль 1:

Планування душпастирських потреб громади

  • Формування душпастирської діяльності сьогодні
  • Церковне соціальне вчення та пастирське управління
  • Стратегічне пастирське планування парафій, єпархій та церковних організацій
  • Стратегії та методи аналізу громад: розуміння цінностей, потреб та очікувань
  • Аналіз зацікавлених сторін як інструмент для залучення змін та побудови правильної стратегії залучення
  • Що потрібно знати, перш ніж розробляти робочу стратегію?
  • Цілі чи результати спочатку?
  • Перегляньте свою стратегію: що саме ми переглядаємо і як часто?
  • Презентація методу Леонардо.
Модуль 2:

Фінанси. Фандрейзинг

  • Бухгалтерський облік та фінансова звітність
  • Управління витратами, бюджетування та оцінка інвестицій
  • Економіка та управління церковними активами: правові, адміністративні та податкові аспекти
  • Канонічні основи управління церковним майном
  • Документи Святого Престолу “Економіка в служінні харизми та місії”, а також документ Oeconomicae et denniaariae quaestiones
  • Духовність та практика збору коштів
  • Де розпочати краудфандингову кампанію та як її успішно завершити
  • Фінансування проекту: пошук економічних ресурсів за допомогою кампаній збору коштів та участі в місцевих, національних та європейських змаганнях.
  • Залучайте бізнес як партнерів та донорів до благодійного проекту
  • Презентація грантових програм, відкритих для церковних організацій. Як підготувати успішну заявку.
Модуль 3:

Створення та управління соціальним підприємством

  • Модель соціального підприємництва: теорія та практика
  • Створення соціального підприємства: можливості, обмеження, процедури та моделі
  • Компоненти бізнес-дизайну: бізнес-модель, цінність Підтримка, формула людей
  • Дорожня карта: сім кроків від ідеї до бізнесу
  • Пропозиція про вартість. Робота, яку потрібно виконати.
  • Бізнес-модель: компоненти та етапи
  • Інструменти і план тестування гіпотез
  • MVP та прототип
  • Команда – Люди – Партнери
  • Розуміння замовника. Провести структуроване інтерв’ю з клієнтом.
  • Інструменти і план тестування гіпотез.
  • Створіть інформаційну панель основних показників, що відображають хід проекту
  • Бізнес-план та управління економічними ресурсами.
  • Розробка проектів соціальних підприємств та підготовка крок.
Модуль 4:

Навички управлінця та управління командами

  • Планування та управління персоналом.
  • Створення команди: розподіл ролей у командах, прийняття командних рішень, досягнення консенсусу.
  • Організаційна культура як система прийняття управлінських рішень.
  • Управління талантами. Людський розвиток.
  • Прийняття рішень та духовне розуміння
  • Вигорання, стрес та управління конфліктами
  • Задоволення та участь – це різниця.
  • Налаштування зв’язку та зворотного зв’язку.
  • Останні підходи до роботи з командою.
Модуль 5:

Внутрішні та зовнішні комунікації.

  • Комунікаційні стратегії та методи підвищення обізнаності про теологічні та церковні основи економічної підтримки Церкви
  • Оновлення душпастирських та комунікаційних стратегій у світлі нових технологій
  • Digital комунікація: потенціал Інтернету та соціальних мереж у кризові періоди (економічні, соціальні, культурні, людські)
  • Цифровий маркетинг та управління відносинами з клієнтами
  • Поняття емоційного інтелекту. Емпатія та її вплив на спілкування в церковних установах.
  • Продуктивні та руйнівні емоції
  • Ефективне спілкування. Проведення робочих зустрічей та зборів;
  • Психологія переговорів. Роль переговорів для університету: мета, інструменти, формат
Модуль 6:

Презентація проектів

Переваги програми

Переваги програми

ви дослідите цілісний підхід до управління церковною організацією, розроблений на основі дослідження потреб осіб на керівних церковних посадах

Переваги програми

зрозумієте, як вибудовувати процеси та організаційну структуру відповідно до харизми інституції

Переваги програми

отримаєте повну картину управлінського обліку, яка допоможе розібратися, які проєкти церковної організації прибуткові, а які збиткові

Переваги програми

побачите нові можливості, які дає соціальне підприємництво для церковних інституцій

Переваги програми

отримаєте робочі інструменти та кейси — готові приклади файлів і приклади роботи церковних організацій, які зможете адаптувати під свої потреби

Переваги програми

навчитеся визначати мету і ставити завдання, розробляти стратегічне бачення, планувати свою роботу і роботу колег

Як вступити на програму?

1.

Зареєструватися

Заповніть заявку: http://do-good.tilda.ws/#rec173046222

2.

Пройти співбесіду

Пройдіть скайп-співбесіду з менеджером програми

Вимоги
до кандидатів

обіймання керівної посади в чині, згромадженні, курії чи структурах Карітас-Спес та Карітас України

щонайменше один рік досвіду управління

готовність навчатись та відкритість новому досвіду

стійка мотивація

Для вступу на програму

подайте заявку та пройдіть співбесіду

Подати заявку
Сергій Олійник

Контактна особа

Сергій Олійник

менеджер програми

+380674645744

pm@social-academy.com.ua