Зв'язатись з нами
close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

Пасторальний менеджмент

Пасторальний менеджмент

Комплексна програма професійного розвитку для вищих настоятелів/настоятельок монаших чинів та Згромаджень УГКЦ та РКЦ, директорів регіональних організацій Карітас України та Карітас-Спес, а також керівників церковних інституцій.

Програма пропонує навички економічного, фінансового моделювання та менеджменту, сучасний інноваційний погляд на пасторальну діяльність та її роль у соціальному служінні.

Учасники програми вивчатимуть сучасні техніки менеджменту та підприємництва в поєднанні з Соціальною Доктриною Церкви в адмініструванні церковного майна. Управлінці дізнаються, як керувати стратегічними пріоритетами церковних організацій, управляти командами, розвинути лідерські якості та запровадити інновації у пасторальній діяльності.

Умовою закінчення програми є створення соціального проекту «з нуля» або впровадження інноваційних підходів у діяльність церковної організації.

Київмісце проведення
10.09.2020 старт
6 місяцівтривалість
20 місцьгрупа
Подати заявку
Більше інформації
Згорнути

Про
програму

Мета:

Програма Пасторального менеджменту надасть необхідні знання для прозорого та відповідального адміністрування матеріальними цінностями Церкви згідно із Канонічним правом та найкращими підприємницькими практиками відповідно до принципів Соціальної Доктрини Церкви.

Для кого програма:

• для Вищих настоятелів/настоятельок монаших чинів та Згромаджень УГКЦ та РКЦ, які прагнуть зробити структуру управління ефективною
• директорів регіональних організацій Карітас України та Карітас-Спес, які переконані, що стандартні підходи до управління організацією більше не працюють
• керівників церковних інституцій, які відповідають за налагодження
ефективної роботи (канцлери, економи, керівники відділів)
• “Інноваторів”. Всі, хто прагне запускати або розвивати соціальне підприємництво та соціальні інновації в церковних організаціях.

Формат навчання:

Тривалість кожного модуля 2 дні, з інтервалом у 1 місяць.

Структура програми

Модуль 1:

Планування душпастирських потреб громади

  • Формування пасторальної діяльності сьогодні
  • Соціальна Доктрина Церкви та пасторальний менеджмент
  • Стратегічне пастирське планування парафій, єпархій та церковних організацій
  • Стратегії та методи аналізу громади: розуміння цінностей, потреб та очікувань
  • Аналіз стейкхолдерів як інструмент залучення до проведення змін та побудови правильної стратегії залучення
  • Що необхідно знати перед тим, як розробляти стратегію, що працює?
  • Спочатку цілі чи результати?
  • Перегляд стратегії: що саме переглядаємо та як часто?
  • Презентація методу Леонардо.
Модуль 2:

Фінанси. Фандрейзинг

  • Бухгалтерська та фінансова звітність
  • Управління витратами, бюджетування та оцінка інвестицій
  • Економіка та управління церковними активами: правовий, адміністративний та податковий аспекти
  • Канонічні основи церковного управління майном
  • Документи Святого Престолу “Економіка на службі харизмі та місії”, а також документ Oeconomicae et denarniaariae quaestiones
  • Духовність та практика фандрейзингу
  • З чого починати краудфандингову кампанію та як її завершити успішно
  • Фінансування проекту: пошук економічних ресурсів за допомогою кампаній збору коштів та участі у місцевих, національних та європейських конкурсах.
  • Залучення бізнесу у якості партнерів і донорів у благодійний проект
  • Представлення грантових програм, відкритих для церковних організацій. Як підготувати вдалу заявку.
Модуль 3:

Створення та управління соціальним підприємством

  • Модель соціального підприємництва: теорія і практика
  • Створення соціального підприємства: можливості, обмеження, процедури та моделі
  • Складові Бізнес-дизайну: Business Model, Value Prop, People Formula
  • Roadmap: cім етапів від ідеї до бізнесу
  • Пропозиція цінності. Job to be done.
  • Бізнес-модель: складові та етапи
  • Інструменти та план перевірки гіпотез
  • MVP та прототип
  • Команда – люди – партнери
  • Розуміння клієнта. Проведення структурованого інтерв’ю з клієнтом.
  • Інструменти та план перевірки гіпотез.
  • Побудова dashboard основних показників, які відображають прогрес проекту
  • Бізнес-план та управління економічними ресурсами.
  • Розробка проекту соціального підприємства та підготовка пітчу.
Модуль 4:

Навички управлінця та управління командами

  • Планування та керування людськими ресурсами.
  • Формування команд: розподіл ролей в командах, прийняття командних рішень, вироблення консенсусу.
  • Організаційна культура як система прийняття управлінських рішень.
  • Управління талантами. Розвиток людей.
  • Процеси прийняття рішень і духовна проникливість
  • Вигорання, стрес та управління конфліктами
  • Задоволеність і залученість – різниця в поняттях.
  • Комунікація та налаштування зворотного зв’язку.
  • Новітні підходи до роботи з командою.
Модуль 5:

Внутрішні та зовнішні комунікації.

  • Комунікаційні стратегії та прийоми підвищення обізнаності про теологічно-церковні основи економічного забезпечення Церкви
  • Оновлення душпастирських та комунікаційних стратегій у світлі нових технологій
  • Цифрова комунікація: потенціал Інтернету та соціальних мереж в епоху кризи (економічної, соціальної, культурної, людської)
  • Цифровий маркетинг та управління відносинами з клієнтами
  • Поняття емоційного інтелекту. Емпатія та її вплив на комунікацію в середовищі церковних інституцій.
  • Продуктивні й руйнівні емоції
  • Ефективна комунікації. Проведення робочих зустрічей і зборів;
  • Психологія ведення переговорів. Роль переговорів для університету: мета, інструменти проведення, формат
Модуль 6:

Презентація проектів

Переваги програми

Переваги програми

цілісний підхід до управління церковною організацією, розроблений на основі дослідження потреб осіб на керівних церковних посадах

Переваги програми

розуміння, як вибудовувати процеси та організаційну структуру відповідно харизми інституції

Переваги програми

цілісна картина управлінського обліку, яка допоможе розібратися в тому, які проекти церковної організації прибуткові, а які збиткові

Переваги програми

розуміння нових можливостей, які дає соціальне підприємництво для церковних інституцій

Переваги програми

робочі інструменти та кейси. Ви отримаєте готові приклади файлів і приклади роботи церковних організацій, які зможете адаптувати під свої потреби

Переваги програми

навички визначення мети й постановки завдання, розробки стратегічного бачення, планування своєї роботи і роботи колег.

Як вступити на програму?

1.

Зареєструватись

Заповніть аплікаційну форму: http://do-good.tilda.ws/#rec173046222

2.

Пройти співбесіду

Пройдіть скайп-співбесіду з менеджером програми

Вимоги
до кандидатів

обіймання керівної посади в Чині, Згромадженні, Курії чи структурах Карітас Спес та Карітас Україна

щонайменше 1 рік досвіду управління

готовність навчатись та відкритість новому досвіду

стійка мотивація

Для вступу на програму

подай заявку та пройди співбесіду

Подати заявку
Сергій Олійник

Контактна особа

Сергій Олійник

менеджер програми

+380674645744

pm@social-academy.com.ua