Зв'язатись з нами
close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

Пасторальний менеджмент

Пасторальний менеджмент

Пасторальний менеджмент — програма управлінського розвитку для єпископів, працівників Курій, настоятелів/настоятельок монаших домів та спільнот УГКЦ та РКЦ, керівників підрозділів та проєктів Карітас України та Карітас-Спес, парохів та адміністраторів, а також керівників церковних інституцій.

Програма спеціально розроблена під потреби, що виникають протягом всіх життєвих циклів релігійних організацій: від управління кадрами та ефективністю персоналу до побудови системи роботи щодо залучення фінансування та управління церковним майном.Отримані на програмі знання допоможуть представникам релігійних організацій уникнути поширених помилок та створити міцну основу для досягнення стійкого фінансового успіху на усіх стадіях життєвого циклу.

12.04- старт
24000 грн (Фонд Renovabis покриває 80% вартості навчання) вартість
6 місяцівтривалість
25 місцьгрупа
Подати заявку
Більше інформації
Згорнути

Про
програму

Аудиторія програми:

Єпископи, працівники Курій, керівники підрозділів і проєктів Карітас-Спес та Карітас Україна, настоятелі/настоятельки монаших домів та спільнот УГКЦ та РКЦ, парохи та адміністратори, а також керівники церковних інституцій, які хочуть:

— системно управляти як окремими підрозділами, так і організацією;
— актуалізувати знання, отримати новий, структурувати попередній досвід та впевнено приймати управлінські рішення.

Формат навчання:

Офлайн: м. Київ та один виїзний модуль. 5 триденних модулів з інтервалом у 1 місяць.

Після завершення програми:

Ми завжди будемо на зв'язку і продовжуватимемо підтримувати вас і ділитися нашими ресурсами. А потім і ви зможете допомогти іншим організаціям трансформуватися та рости.

Структура програми

Модуль 1:

Планування душпастирських потреб громади

  • Структура та функції організації
  • Стратегічна ідея (ДНК-системи: візія, місія, цінності)
  • Розробка стратегії парафій, єпархій та Карітас: процес стратегування в організації
  • Управління змінами та культура
  • Емоційне професійне вигорання
  • Презентація Пастирського навернення парафіяльної громади на служінні євангелізаційної місії Церкви.
Модуль 2:

Фінанси. Фандрейзинг

  • Фінанси для нефінансистів
  • Фандрейзинг для релігійних організацій
  • Фінансування проекту парафій, єпархій та Карітас: пошук економічних ресурсів за допомогою кампаній збору коштів.
  • Документи Святого Престолу “Економіка в служінні харизми та місії”, а також документ Oeconomicae et denniaariae quaestiones
  • Правові аспекти фінансової діяльності
Модуль 3:

Навички управлінця та управління командами

  • Стиль управління в контексті життєвого циклу організації
  • Планування та управління персоналом
  • Довіра і система управління конфліктами в компанії
  • Персональна ефективність
  • Управління церковним майномФінанси для нефінансистів
Модуль 4:

Соціальне підприємництво: бізнес моделювання

  • Соціальне підприємництво в контексті громадських організацій: як це працює. Сучасні тренди та моделі
  • Пошук бізнес-рішень для досягнення місії організації.
  • Генерація бізнес-ідей
  • Бізнес моделювання
  • Розробка прототипу та створення мінімально життєздатного продукту
  • Планування та вимірювання соціального впливу
Модуль 5:

Внутрішні та Зовнішні Комунікації

  • Стратегічні комунікації для релігійних організацій
  • Кризові комунікації
  • Digital комунікація: потенціал Інтернету та соціальних мереж у кризові періоди (економічні, соціальні, культурні, людські
  • Внутрішні комунікації
Фінал:

Фестиваль пастроральних інновацій

  • Представлення інноваційних проектів учасників. Та презентація кращих національних практик релігійних організацій, інноваційних практик соціального служіння громаді

Переваги програми

Переваги програми

Системний підхід

Можливість реалізовувати системний підхід до управління релігійною організацією

Переваги програми

Навички обліку фінансів

Отримаєте повну картину управлінського обліку, яка допоможе розібратися, які проєкти церковної організації прибуткові, а які збиткові

Переваги програми

Інструменти та кейси

Отримаєте повну картину управлінського обліку, яка допоможе розібратися, які проєкти церковної організації прибуткові, а які збиткові

Переваги програми

Розуміння процесів

Зрозумієте, як вибудовувати процеси та організаційну структуру відповідно до харизми інституції

Переваги програми

Нові можливості

Побачите нові можливості, які дає соціальне підприємництво для церковних інституцій

Переваги програми

Навички планування

Навчитеся визначати мету, завдання, розробляти стратегічне бачення, планувати свою роботу і роботу колег

Як вступити на програму?

Лектори та ментори

Показати всіх
о. Михайло Мельник
о. Михайло Мельник

PhD,  священик Кам’янець-Подільської Єпархії УГКЦ, член...

Деталі
Петро Дарморіс
Петро Дарморіс

Виконавчий директор Української соціальної академії, очолював...

Деталі
Михайло Сорокін
Михайло Сорокін

PhD, доцент, професор фінансів Міжнародного Інституту Бізнесу...

Деталі
Роман Гавриш
Роман Гавриш

Співзасновник агенції Aimbulance, маркетолог. Лектор і ведучий...

Деталі
Андрій Міліневський
Андрій Міліневський

Міжнародний професіонал в трансформації, інноваціях, управлінні...

Деталі
Марина Стародубська
Марина Стародубська

Запрошена викладачка Української соціальної академії. Марина...

Деталі
Петро Чорноморець
Петро Чорноморець

Запрошений викладач Української соціальної академії. Співавтор...

Деталі
Аліса Гнидюк
Аліса Гнидюк

Соціальний психолог, консультант з комунікацій організацій ООН...

Деталі
Андрій Башлик
Андрій Башлик

Консультант з персонального розвитку на базі сильних сторін,...

Деталі
Владислава Каневська
Владислава Каневська

Медіатор, фасилітатор, коуч, тренер, консультант, громадська...

Деталі
Інна Макотерська
Інна Макотерська

засновниця і керуючий партнер консалтингового бюро I + J,...

Деталі
Показати всіх

Відгуки

Для вступу на програму

подайте заявку та пройдіть співбесіду

Подати заявку
Ольга Доброва

Контактна особа

Ольга Доброва

менеджер програми

+380971376382 leadership@social-academy.com.ua