Зв'язатись з нами
close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

Йти й робити. Історії випускників Акселератора СП

Майбутні соціальні підприємці успішно пройшли акселерацію. Позаду 5 навчальних модулів, написання бізнес-плану, перші спроби реалізації власної ідеї та презентація напрацювань. Про те, що їм дало навчання та як це — розвивати власний соціальний бізнес, читайте в історіях наших випускників.

«Для мене головною проблемою було зробити перші кроки по організації власного соціального підприємства. На модулі з масштабування нас навчили, як скласти план з простих дій, які треба зробити, щоби втілити свою ідею в життя», — ділиться своєю історією засновниця сервісу з продажу товарів для тварин ЛапкиБокс Вікторія Корчевська. 50% прибутку підприємства піде на допомогу притулкам для тварин. Також автори проекту планують спонукати людей взяти тварину з притулку — за це клієнт отримає 5% знижку на весь асортимент.

Серед учасників проекту були як підприємці-початківці, так і ті, хто вже намагався заснувати власний соціальний бізнес — і шукали шляхів розв’язання проблем, що виникли та натхнення не зупинятись. «У процесі навчання ми кілька разів переробляли концепцію нашого проекту. І зрозуміли, що наша цільова аудиторія — жінки 40–45+. У них є прекрасні ідеї, але їм буває складно реалізуватися — і ми хочемо їм у цьому допомогти», — розповідає авторка освітньої онлайн-платформи для жінок у віці 35+ «Успішна» Вікторія Савенко. За ідеєю Вікторії, на 25 % місць навчатимуться матері-одиначки, жінки-переселенки, матері дітей-інвалідів.

Кав’ярня-коворкінг Mamo Space проіснувала пів року — але бізнес не пішов, і власниця була змушена її закрити. «У якийсь момент я зневірилася у своїх силах, втратила мотивацію. У мене було багато питань, на які я хотіла отримати відповіді. Після закінчення курсу в Українській Соціальній Академії я нарешті зрозуміла, що мені потрібно зробити для реалізації проекту. А ще в мене з’явилася величезна мотивація «йти та робити»!», — ділиться авторка проекту Альона Гребеніна. Кав’ярня — простір для молодих мам, де вони можуть працювати, вчитися, спілкуватися і відпочивати. Адже декрет — найважчий період для сім’ї, як фінансово, фізично, так і психологічно — за статистикою 60–70 % розлучень відбуваються в перший рік після народження дитини.

Особливість навчання на Акселераторі — те, що він дає не тільки теорію й консультації зі спеціалістами, а й можливість нетворкінгу. «В Українську Соціальну Академію я прийшов, насамперед, для того, щоби познайомитися з новими крутими людьми та налагодити співпрацю з іншими цікавими проектами», — розповідає засновник наукового видання Pulsarmag Андрій Костюк.

Наступний етап програми розвитку соціальних підприємців — менторство. 13 команд уже почали роботу зі своїми наставниками. 28 вересня відбудеться спіддейтінг, на якому стартапи отримають різносторонні фідбеки та можливість для нетворкінгу.