Contact us
close

* By registering you agree to the processing and storage of personal data

close

* By registering you agree to the processing and storage of personal data

Social Ethics and Leadership

Social Ethics and Leadership

Practical tools for managers in the social sphere.

The need for innovative solutions in the social sphere has been particularly acute lately. The challenges facing Ukrainian society require new knowledge, skills and tools. What new ideas can be an impetus for the development of an organization in times of change? How to create and implement innovative solutions?

The Social Ethics and Leadership program is focused on learning through practice: on modules, participants will analyze the real cases and problems that leaders in Ukraine face. Within the 6-month course, the most effective tools that are being studied under the MBA in Public Management are collected. The authors of the program have selected best practices that can be applied tomorrow – and that will work.

It will be valuable both for leaders who are already engaged in social projects (managers / specialists of social sphere – OTG, city municipalities, oblast administrations, employees and heads of NGOs and BFs, social entrepreneurs), and for those who want to gain experience in social work. sphere.

Kyivvenue
10.09.2020 Start
(Ua) 6 місяцівduration
20 placesgroup
Apply
More info
Collapse

About the program

Objective:

• To develop leadership potential of leaders and specialists in the social sphere;
• To learn how to implement innovative ideas in their activities in order to solve social problems;
• Provide practical tools that help overcome social challenges at the level of causes rather than manifestations;
• Create free space for dialogue and collaboration.

For whom the Program:

The Social Ethics and Leadership program is designed for managers in the social field who seek to use innovation to address the most pressing problems for society: improving health and social services, overcoming unemployment and poverty, social integration, improving the environmental situation, and more.

Training format:

Two days: Friday from 10am to 6pm, Saturday from 10am to 6pm once a month.

Program structure

(Ua) Модуль 1:

(Ua) Планування душпастирських потреб громади

(Ua)

  • Формування пасторальної діяльності сьогодні
  • Соціальна Доктрина Церкви та пасторальний менеджмент
  • Стратегічне пастирське планування парафій, єпархій та церковних організацій
  • Стратегії та методи аналізу громади: розуміння цінностей, потреб та очікувань
  • Аналіз стейкхолдерів як інструмент залучення до проведення змін та побудови правильної стратегії залучення
  • Що необхідно знати перед тим, як розробляти стратегію, що працює?
  • Спочатку цілі чи результати?
  • Перегляд стратегії: що саме переглядаємо та як часто?
  • Презентація методу Леонардо.
(Ua) Модуль 2:

(Ua) Фінанси. Фандрейзинг

(Ua)

  • Бухгалтерська та фінансова звітність
  • Управління витратами, бюджетування та оцінка інвестицій
  • Економіка та управління церковними активами: правовий, адміністративний та податковий аспекти
  • Канонічні основи церковного управління майном
  • Документи Святого Престолу “Економіка на службі харизмі та місії”, а також документ Oeconomicae et denarniaariae quaestiones
  • Духовність та практика фандрейзингу
  • З чого починати краудфандингову кампанію та як її завершити успішно
  • Фінансування проекту: пошук економічних ресурсів за допомогою кампаній збору коштів та участі у місцевих, національних та європейських конкурсах.
  • Залучення бізнесу у якості партнерів і донорів у благодійний проект
  • Представлення грантових програм, відкритих для церковних організацій. Як підготувати вдалу заявку.
(Ua) Модуль 3:

(Ua) Створення та управління соціальним підприємством

(Ua)

  • Модель соціального підприємництва: теорія і практика
  • Створення соціального підприємства: можливості, обмеження, процедури та моделі
  • Складові Бізнес-дизайну: Business Model, Value Prop, People Formula
  • Roadmap: cім етапів від ідеї до бізнесу
  • Пропозиція цінності. Job to be done.
  • Бізнес-модель: складові та етапи
  • Інструменти та план перевірки гіпотез
  • MVP та прототип
  • Команда – люди – партнери
  • Розуміння клієнта. Проведення структурованого інтерв’ю з клієнтом.
  • Інструменти та план перевірки гіпотез.
  • Побудова dashboard основних показників, які відображають прогрес проекту
  • Бізнес-план та управління економічними ресурсами.
  • Розробка проекту соціального підприємства та підготовка пітчу.
(Ua) Модуль 4:

(Ua) Навички управлінця та управління командами

(Ua)

  • Планування та керування людськими ресурсами.
  • Формування команд: розподіл ролей в командах, прийняття командних рішень, вироблення консенсусу.
  • Організаційна культура як система прийняття управлінських рішень.
  • Управління талантами. Розвиток людей.
  • Процеси прийняття рішень і духовна проникливість
  • Вигорання, стрес та управління конфліктами
  • Задоволеність і залученість – різниця в поняттях.
  • Комунікація та налаштування зворотного зв’язку.
  • Новітні підходи до роботи з командою.
(Ua) Модуль 5:

(Ua) Внутрішні та зовнішні комунікації.

(Ua)

  • Комунікаційні стратегії та прийоми підвищення обізнаності про теологічно-церковні основи економічного забезпечення Церкви
  • Оновлення душпастирських та комунікаційних стратегій у світлі нових технологій
  • Цифрова комунікація: потенціал Інтернету та соціальних мереж в епоху кризи (економічної, соціальної, культурної, людської)
  • Цифровий маркетинг та управління відносинами з клієнтами
  • Поняття емоційного інтелекту. Емпатія та її вплив на комунікацію в середовищі церковних інституцій.
  • Продуктивні й руйнівні емоції
  • Ефективна комунікації. Проведення робочих зустрічей і зборів;
  • Психологія ведення переговорів. Роль переговорів для університету: мета, інструменти проведення, формат
(Ua) Модуль 6:

(Ua) Презентація проектів

Program advantages

Program advantages

96 hours of practical training aimed at developing personal effectiveness and leadership skills

Program advantages

Learning in a circle of like-minded people, unique opportunities for collaboration and networking

Program advantages

(Ua) цілісна картина управлінського обліку, яка допоможе розібратися в тому, які проекти церковної організації прибуткові, а які збиткові

Program advantages

(Ua) розуміння нових можливостей, які дає соціальне підприємництво для церковних інституцій

Program advantages

(Ua) робочі інструменти та кейси. Ви отримаєте готові приклади файлів і приклади роботи церковних організацій, які зможете адаптувати під свої потреби

Program advantages

(Ua) навички визначення мети й постановки завдання, розробки стратегічного бачення, планування своєї роботи і роботи колег.

How to join the program?

1.

Fill in the registration form

After filling out the registration form, the program manager will contact you.After filling out the registration form, the program manager will contact you.

2.

Pass an interview

An interview shall be passed by participants to understand the main candidate’s study motivation, his/her expectations of the program, ability to work in a team with other program participantsAn interview shall be passed by participants to understand the main candidate’s study motivation, his/her expectations of the program, ability to work in a team with other program participants

Requirements
for candidates

bachelor's degree in any specialty

at least two-year experience as a manager or of working in NGO or volunteering

proficient knowledge of English

(Ua) стійка мотивація

To join the program

apply and interview

Apply
Serhii Oliinyk

Contact person

Serhii Oliinyk

program manager

+380689310121

info@social-academy.com.ua