Маркетинг соціального впливу для ОГС — це серія вебінарів, де ви навчитеся використовувати унікальні інструменти та сучасні методики маркетингу для досягнення максимального соціального впливу. Учасники зануряться у світ маркетингу, адаптованого під потреби організацій громадянського суспільства. Це — ваша нагода використати отримані знання та навички задля збільшення видимості власних ініціатив, залучення цільової аудиторії та трансформації місії організації у реальні дії. Протягом п’яти зустрічей ви дізнаєтесь як пов'язати маркетингову стратегію з бізнесом, досліджувати конкурентів, створювати цінність для клієнтів, формувати бренд та комунікувати велику ідею, розробляти ефективну стратегію та покроковий план дій. Під час навчання ви будете виконувати практичні завдання і тести, а також матимете можливість перейняти досвід випускників Платформи соціальних змін. За результатами навчання учасники презентуватимуть свої маркетингові стратегії та отримають зворотний зв’язок від експертів для їх покращення.
Маркетинг соціального впливу для ОГС — це серія вебінарів, де ви навчитеся використовувати унікальні інструменти та сучасні методики маркетингу для досягнення максимального соціального впливу. Учасники зануряться у світ маркетингу, адаптованого під потреби організацій громадянського суспільства. Це — ваша нагода використати отримані знання та навички задля збільшення видимості власних ініціатив, залучення цільової аудиторії та трансформації місії організації у реальні дії. Протягом п’яти зустрічей ви дізнаєтесь як пов'язати маркетингову стратегію з бізнесом, досліджувати конкурентів, створювати цінність для клієнтів, формувати бренд та комунікувати велику ідею, розробляти ефективну стратегію та покроковий план дій. Під час навчання ви будете виконувати практичні завдання і тести, а також матимете можливість перейняти досвід випускників Платформи соціальних змін. За результатами навчання учасники презентуватимуть свої маркетингові стратегії та отримають зворотний зв’язок від експертів для їх покращення.
Розклад
Учасники дізнаються: Дерево стратегій та їх взаємозв'язок: як пов'язати маркетингову стратегію з бізнесом Аналіз організації. Клієнтський ряд, стейкхолдери Фреймворки створення цінності. Цінність, які є підходи до формування та розвитку Які наявні підход
Учасники дізнаються: Точка 0: аналіз вашого продукту та ринку Дослідження конкурентів: види конкурентів та способи аналізу їх продукту Поведінкова економіка/поведінка споживачів. Методології JTBD, ментальні моделі. Дослідження аудиторії , сегментація, с
Чому бренд важливий? Екосистема брендів Створення великої ідеї та позиціонування Ключове повідомлення: які бувають і як формулювати? Як пов’язані потреби аудиторії з повідомленнями Як знайти баланс між будівництвом бренду та перформанс-маркетингом
Відмінності між paid, owned, and earned media. Як та коли отримати максимальну віддачу від маркетингових комунікацій See, Think, Do & Care — сучасний маркетинговий фреймворк стратегії Роль контенту та стратегій залучення клієнтів. Персоналізація, створенн
Що отримає учасник вебінарів:
Безкоштовно
Практично
Спікери
Отримайте доступ до вебінару!
Дізнайтеся найновіші стратегії та інсайти, які допоможуть вам
досягти успіху. Не пропустіть можливість отримати цінні знання від
експертів!
Вебінар 1. Занурення. Бізнес модель VS соціальна складова - Відео 1
Опис
На вебінарі ви дізнаєтесь: Дерево стратегій та їх взаємозв'язок: як пов'язати маркетингову стратегію з бізнесом Аналіз організації. Клієнтський ряд, стейкхолдери Фреймворки створення цінності. Цінність, які є підходи до формування та розвитку Які наявні
Спікери:Міщенко Ніна
Вебінар 2. Дослідження. Jobs to be done, як створити цінність для клієнтів? - Відео 1
Опис
На вебінарі ви дізнаєтесь: Дерево стратегій та їх взаємозв'язок: як пов'язати маркетингову стратегію з бізнесом Аналіз організації. Клієнтський ряд, стейкхолдери Фреймворки створення цінності. Цінність, які є підходи до формування та розвитку Які наявні
Спікери:Міщенко Ніна
Вебінар 3. Бренд: як створити та комунікувати велику ідею? - Відео 1
Опис
На вебінарі ви дізнаєтесь: Дерево стратегій та їх взаємозв'язок: як пов'язати маркетингову стратегію з бізнесом Аналіз організації. Клієнтський ряд, стейкхолдери Фреймворки створення цінності. Цінність, які є підходи до формування та розвитку Які наявні
Спікери:Міщенко Ніна
Вебінар 4. Розробка стратегії. Покроковий план. - Відео 1
Міщенко Ніна
Маркетологиня, комунікаційниця, бренд-стратегиня та бізнес-консультантка. Директорка з розвитку екосистем SAGA Development.