Контакти Зв'язатись з нами
06.03 Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва

Як соціальному підприємству налагодити ритейл

 

5 березня в Українській Соціальній Академії співзасновник компанії Штуки, Микола Ахтирський розповів як соціальному підприємству налагодити ритейл та поділився власним досвідом ведення бізнесу.

Микола нагадав про необхідність вивчення ринку і попиту перед запуском нового продукту. Адже бізнес – це про задоволення потреб споживачів.

Ми занотували кілька порад, що будуть корисні соціальним підприємцям:

Про підприємництво
Потрібна впевненість, в тому, що ви хочете бути підприємцем і готовність модифікувати ідею та продукт. Знадобиться гнучкість – можливість підлаштовуватися під потреби ринку.
Якщо ви хочете просто спробувати бути підприємцем, то краще бізнес не робити.
Вже на старті може з”явитися неймовірна кількість факторів, що впливатимуть на бізнес.

Будьте готові до роботи по 12 – 16 годин на добу. Перші три роки бізнесу мені часто доводилося працювати по 16 годин на добу та іноді виходило, що наш кур”єр заробляв більше, ніж ми.

Ставте досяжні цілі, плануйте конкретні кроки, визначайте етапи.
Щоб досягти певних цілей, треба ставити конкретні задачі.
Чим конкретніше визначено ціль, тим якісніший кінцевий результат.
Коли ви бачите як цього досягти – це реально.
Краще зробити менше, але реально.
При плануванні враховуйте обмеженість у часі.
Тримайте фокус уваги на ваших задачах.

Про формування продукту
Перед стартом необхідно зробити вивчення ринку: промоніторити ринок на конкурентів і на потреби.
Прибрати ілюзії. Реальність – це те, що настане рано чи пізно. Чим раніше вона настане, тим краще.
Не орієнтуватися тільки на власну думку. Ви – не є споживачем.
Питаємо друзів, друзів друзів, поширюємо в фейсбуці.

Проводимо тест продукту.
Упаковка болю – дати відповідь на питання“як мій продукт вирішує біль?”.
Продукт повинен бути красивим та зрозумілим.

Про налагодження продажів
Місткість ринку України не безмежна.
Розглядаємо експорт ( валюта, більше можливостей).
Вивчаємо ринки наших сусідів. Ринки Польщі та Європи – інша ментальність.

Враховуємо інтерес вашої компанії та операційні витрати (упаковка, доставка).
Закладаємо інтерес тих, хто буде реалізовувати.
Потрібно врахувати знижки та сезонність.
Робимо передпродажі, анонсування продажів.

Не забуваємо про план виробництва.
Запропонувати реалізатору різноманітність асортименту, глибину (певну кількість одиниць кожного товару).
Системно вести облік коштів, товарів.

085A0976 085A1018 085A1057

Останні новини

Захід Київ УСА школа соціального підприємництва 22.04.19
Демо День соціальних сартапів та знайомство з програмою SIA

20 квітня в Українській Соціальній Академії пройшов Демо День соціальних сартапів та знайомство з програмою Social Impact Award. У пітчингу своїх проектів взяли участь 14 майбутніх підприємців, кожен з яких прагнув вразити членів журі в складі Олена Полозок (засновниця СП Добра Цукерня) та Олександр Бабій (Chief visionary officer у Клуб Сталого Бізнесу). Експерти при оцінюванні керувалися трьома критеріями: соціальний вплив, інноваційність та життєздатність. За результами конкурсу, до наступного (акселераційного) етапу проходять 8 проектів, а саме: “CareKid” “БаБулочка” “Rehabox” “Ecos” “Winner Hub” “ЛапкиБокс” “Pulsarmag” “CareKid” “Happy Eco Bud” Тож, вітаємо всіх переможців та прямуємо разом до нових звершень!

Детальніше
Програма УСА школа соціального підприємництва 02.04.19
в УСА завершилося онлайн-навчання для соціальних стартаперів

В Українській Соціальній Академії завершився перший етап програми соціального підприємництва для стартапів – пре-акселератор. Це онлайн програма розвитку ідей на ранній стадії  у сфері подолання бідності та безробіття молоді. Слухачами програми стали більш ніж три сотні учасників з усіх регіонів України. Про те, який чином був побудований онлайн-курс, як відбувалися заняття, хто долучився до викладання та які знання здобули майбутні соціальні підприємці розповіли менеджери програми та самі учасники. Онлайн-навчання соціальному підприємництву розпочалося у січні 2019 року і тривало близько трьох місяців. Курс розробили за методологією Miller Center соціального підприємництва при університеті Санта-Клари у Силіконовій Долині. Головними принипом програми є “learning by ...

Детальніше
Київ Програма УСА 25.03.19
Етика і політика. Хто такий політичний лідер?

В рамках програми “Суспільна етика і лідерство” відбувся другий навчальний модуль, присвячений вивченню політичного лідерства. В розпалі передвиборчих агітацій, учасники протягом двох днів намагалися відійти від імен та лозунгів, та разом із лекторами говорили про цінності у політиці. Своїм досвідом та поглядом “зсередини” поділився парламентський кореспондент інтернет-видання «Обозреватель» Віталій Тисячний, разом з яким обговорили політичні процеси на прикладах та кейсах. А про політичні цінності говорили з Ігорем Ільтьо – співзасновником СД Платформи, який занурив учасників в історію особистостей лідерів, котрі транслювали ці цінності. Наступного дня, учасники мали можливість поставити питання та визначити дефініції політичного лідерства з Ярославом Юрчишиним – головою правління Transparency ...

Детальніше
Всі новини