Контакти Зв'язатись з нами
06.03 Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва

Як соціальному підприємству налагодити ритейл

 

5 березня в Українській Соціальній Академії співзасновник компанії Штуки, Микола Ахтирський розповів як соціальному підприємству налагодити ритейл та поділився власним досвідом ведення бізнесу.

Микола нагадав про необхідність вивчення ринку і попиту перед запуском нового продукту. Адже бізнес – це про задоволення потреб споживачів.

Ми занотували кілька порад, що будуть корисні соціальним підприємцям:

Про підприємництво
Потрібна впевненість, в тому, що ви хочете бути підприємцем і готовність модифікувати ідею та продукт. Знадобиться гнучкість – можливість підлаштовуватися під потреби ринку.
Якщо ви хочете просто спробувати бути підприємцем, то краще бізнес не робити.
Вже на старті може з”явитися неймовірна кількість факторів, що впливатимуть на бізнес.

Будьте готові до роботи по 12 – 16 годин на добу. Перші три роки бізнесу мені часто доводилося працювати по 16 годин на добу та іноді виходило, що наш кур”єр заробляв більше, ніж ми.

Ставте досяжні цілі, плануйте конкретні кроки, визначайте етапи.
Щоб досягти певних цілей, треба ставити конкретні задачі.
Чим конкретніше визначено ціль, тим якісніший кінцевий результат.
Коли ви бачите як цього досягти – це реально.
Краще зробити менше, але реально.
При плануванні враховуйте обмеженість у часі.
Тримайте фокус уваги на ваших задачах.

Про формування продукту
Перед стартом необхідно зробити вивчення ринку: промоніторити ринок на конкурентів і на потреби.
Прибрати ілюзії. Реальність – це те, що настане рано чи пізно. Чим раніше вона настане, тим краще.
Не орієнтуватися тільки на власну думку. Ви – не є споживачем.
Питаємо друзів, друзів друзів, поширюємо в фейсбуці.

Проводимо тест продукту.
Упаковка болю – дати відповідь на питання“як мій продукт вирішує біль?”.
Продукт повинен бути красивим та зрозумілим.

Про налагодження продажів
Місткість ринку України не безмежна.
Розглядаємо експорт ( валюта, більше можливостей).
Вивчаємо ринки наших сусідів. Ринки Польщі та Європи – інша ментальність.

Враховуємо інтерес вашої компанії та операційні витрати (упаковка, доставка).
Закладаємо інтерес тих, хто буде реалізовувати.
Потрібно врахувати знижки та сезонність.
Робимо передпродажі, анонсування продажів.

Не забуваємо про план виробництва.
Запропонувати реалізатору різноманітність асортименту, глибину (певну кількість одиниць кожного товару).
Системно вести облік коштів, товарів.

085A0976 085A1018 085A1057

Останні новини

Київ Програма УСА 18.03.19
Директори Карітас-Спес Україна завершили навчання на програмі “Церковний менеджмент та адміністрування”

В Українській Соціальній Академії завершилася освітня програма для єпархіальних структур та Карітас-Спес. У програмі взяли участь регіональні директори 8 дієцезій з різних міст України. Протягом шести місяців, учасники вчилися стратегічному управлінню проектами, соціальному фандрейзингу, фінансовому менеджменту та отримали інструменти для впровадження змін у своїх організаціях. Останній модуль програми був присвячений темі комунікацій та маркетингу, на якому директори та представники їхніх організацій активно працювали над власними кейсами. Дводенний тренінг для учасників провели четверо лекторів. Про те, чому маркетинг навчився у церкви, як управляти брендом та як говорити мовою цінностей, а не моралі розповіла Тетяна Жданова – спеціалістка з брендингу, власниця агентства Brandhouse, авторка ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ Програма УСА 13.03.19
Система цінностей як шлях до успіху

В рамках програми “Суспільна етика і лідерство” відбулася відкрита зустріч-роздум із Євгеном Глібовицьким – керуючим партнером Pro.mova, експертом із довготермінових стратегій, учасником Несторівської групи, засновником Унівської групи, членом Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України. Разом з експертом заглибилися у історичний вимір лідерства, говорили про світовий аналіз цінностей та про те, як сформувати лідера нового типу і відійти від радянських канонів, а також намагалися визначити спільну дефініцію лідерства. Ділимося з вами найцікавішими думками: З моменту проголошення незалежності в Україні покоління змінювалися не кожні 15-20 років, а набагато швидше. Сьогодні в одній відносно подібній віковій групі ми можемо мати представників різних поколінь. В сучасному світі ми ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва 06.03.19
Як соціальному підприємству налагодити ритейл

  5 березня в Українській Соціальній Академії співзасновник компанії Штуки, Микола Ахтирський розповів як соціальному підприємству налагодити ритейл та поділився власним досвідом ведення бізнесу. Микола нагадав про необхідність вивчення ринку і попиту перед запуском нового продукту. Адже бізнес – це про задоволення потреб споживачів. Ми занотували кілька порад, що будуть корисні соціальним підприємцям: Про підприємництво Потрібна впевненість, в тому, що ви хочете бути підприємцем і готовність модифікувати ідею та продукт. Знадобиться гнучкість – можливість підлаштовуватися під потреби ринку. Якщо ви хочете просто спробувати бути підприємцем, то краще бізнес не робити. Вже на старті може з”явитися неймовірна кількість факторів, що впливатимуть на бізнес. Будьте готові до роботи по 12 – ...

Детальніше
Всі новини