Контакти Зв'язатись з нами
21.10 Суми

В СУМАХ СТАРТУВАЛА ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ДЛЯ БІЙЦІВ АТО ТА ЧЛЕНІВ ЇХНІХ СІМЕЙ

19-20 жовтня, в Сумах пройшов перший модуль Програми соціального підприємництва для бійців АТО та членів їхніх сімей. Тема модуля – «Вступ до соціального підприємництва», впродовж якого учасники Програми отримали фахові знання про соціальне підприємництво та презентували свої бізнес-ідеї.
Юрій Манджос – викладач Програми, випускник Української Соціальної Академії та засновник соціального бізнес-проекту «33%» на прикладі власного інтернет-магазину футболок розповідав як перетворити ідею в соціальний бізнес.

«Займатися соціальним підприємництвом не тільки цікаво, але ще і корисно. Адже Ви допомагаєте вирішувати якісь проблеми суспільства. Наприклад, мій проект «33%» звертає увагу людей до існуючих проблем та залучає їх до вирішення цих проблем, адже 33% від прибутку спрямовуються на фінансування проектів з пом’якшення цих проблем», – наголосив Юрій Манджос.

Світлана Олєйнікова, експертка з розвитку бізнесу та громад, засновниця «Synergy Development Consulting» пояснювала учасникам Програми чому на початку планування бізнес-ідеї важливо розуміти візію, місію та цінності підприємства.
Після теоретичної частини та роботи в групах бійці АТО мали мотивуючу бесіду з ветераном АТО, співзасновником «Veterano coffee» Валерієм Хартманом, який розповів історію свого життя після повернення з війни та з якими перешкодами йому довелося зустрітися після відкриття кав’ярні.

«Коли у вас виникають труднощі, ніколи не думайте, що все найгірше вже позаду, тому що далі буде ще складніше, але ніколи не опускайте руки перед проблемами», – закцентував Валерій.

Останні новини

Програма УСА школа соціального підприємництва 15.01.19
Старт навчання на пре-акселераторі

15 січня розпочався онлайн-курс з соціального підприємництва для стартапів. Першим етапом програми є пре-акселератор (онлайн-навчання). Це дистанційний освітній курс, що допоможе підприємцям пройти шлях від формування своєї бізнес-ідеї до запуску соціального бізнесу, навчитися ефективно та швидко приймати бізнес-рішення, бути експертом у просуванні та продажах власного продукту, формувати команду та розумітися у фінансах, виробничих процесах, залученні інвестицій. Ми отримали близько 400 реєстрацій на навчальну програму. Учасники з майже всіх регіонів України проявили бажання повчитися соціальному підприємництву, чому ми неймовірно раді. Рекордсменами за кількістю заявок виявилися Київська, Харківська та Донецька області. Попереду корисні навчальні модулі, вебінари, цікаві кейси різних підприємств, та звичайно ж робота над власними проектами. Обіцяємо захоплюючу подорож світом соціального ...

Детальніше
УСА 01.01.19
Підсумки року від команди УСА

Команда УСА дякує нашим випускникам, гостям, друзям та партнерам. Цей рік видався насиченим на події, враження та спогади, адже він приніс нам дорогоцінний досвід: – Українська Соціальна Академія виступила першим та єдиним в Україні оператором конкурсу Social Impact Award. Це міжнародна програма з розвитку соціального підприємництва для молоді, яка діє у більш, ніж у двадцяти країнах світу. Ми отримали понад півсотні заявок на конкурс, провели 12 навчальних модулів, обрали 15 кращих проектів та вручили грошові нагороди трьом молодим підприємцям на розвиток їхніх стартапів. – Школа соціального підприємництва в регіонах – освітня програма для соціальних стартапів, що відбувалася у двох містах України – ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ УСА 26.12.18
Вечірка інноваторів

22 грудня відбулася заключна подія сезону в Українській соціальній академії – вечірка інноваторів. Захід об’єднав змінотворців, соціальних підприємців та бізнес-лідерів з усієї України. Навіть хуртовина та заметіль за вікном не спинила гостей у своєму прагненні послухати короткі виступи супер-лекторів: Олександра Бабія, Андрія Федотова, Ірини Тітаренко та Володимира Коновалова-Лісіна. Серед іншого, було піднято такі питання:  Як доступно пояснити, що таке стійка економіка?  Соціальне спрямування є трендом сучасного розвитку суспільства!  Подолання стереотипів про те, що виробники соціальних продуктів та послуг мають бути бідні.  У  чому сила того сенсу, який ми невтомно шукаємо! Не меншого ажіотажу викликали й історії випускників академії про власні невдачі, а розіграш призів серед всіх присутніх став довгоочікуваною кульмінацією офіційної частини вечірки. Друга частина заходу носила неформальний характер ...

Детальніше
Всі новини