Контакти Зв'язатись з нами
21.10 Суми

В СУМАХ СТАРТУВАЛА ПРОГРАМА СОЦІАЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ДЛЯ БІЙЦІВ АТО ТА ЧЛЕНІВ ЇХНІХ СІМЕЙ

19-20 жовтня, в Сумах пройшов перший модуль Програми соціального підприємництва для бійців АТО та членів їхніх сімей. Тема модуля – «Вступ до соціального підприємництва», впродовж якого учасники Програми отримали фахові знання про соціальне підприємництво та презентували свої бізнес-ідеї.
Юрій Манджос – викладач Програми, випускник Української Соціальної Академії та засновник соціального бізнес-проекту «33%» на прикладі власного інтернет-магазину футболок розповідав як перетворити ідею в соціальний бізнес.

«Займатися соціальним підприємництвом не тільки цікаво, але ще і корисно. Адже Ви допомагаєте вирішувати якісь проблеми суспільства. Наприклад, мій проект «33%» звертає увагу людей до існуючих проблем та залучає їх до вирішення цих проблем, адже 33% від прибутку спрямовуються на фінансування проектів з пом’якшення цих проблем», – наголосив Юрій Манджос.

Світлана Олєйнікова, експертка з розвитку бізнесу та громад, засновниця «Synergy Development Consulting» пояснювала учасникам Програми чому на початку планування бізнес-ідеї важливо розуміти візію, місію та цінності підприємства.
Після теоретичної частини та роботи в групах бійці АТО мали мотивуючу бесіду з ветераном АТО, співзасновником «Veterano coffee» Валерієм Хартманом, який розповів історію свого життя після повернення з війни та з якими перешкодами йому довелося зустрітися після відкриття кав’ярні.

«Коли у вас виникають труднощі, ніколи не думайте, що все найгірше вже позаду, тому що далі буде ще складніше, але ніколи не опускайте руки перед проблемами», – закцентував Валерій.

Останні новини

Київ Програма УСА 18.03.19
Директори Карітас-Спес Україна завершили навчання на програмі “Церковний менеджмент та адміністрування”

В Українській Соціальній Академії завершилася освітня програма для єпархіальних структур та Карітас-Спес. У програмі взяли участь регіональні директори 8 дієцезій з різних міст України. Протягом шести місяців, учасники вчилися стратегічному управлінню проектами, соціальному фандрейзингу, фінансовому менеджменту та отримали інструменти для впровадження змін у своїх організаціях. Останній модуль програми був присвячений темі комунікацій та маркетингу, на якому директори та представники їхніх організацій активно працювали над власними кейсами. Дводенний тренінг для учасників провели четверо лекторів. Про те, чому маркетинг навчився у церкви, як управляти брендом та як говорити мовою цінностей, а не моралі розповіла Тетяна Жданова – спеціалістка з брендингу, власниця агентства Brandhouse, авторка ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ Програма УСА 13.03.19
Система цінностей як шлях до успіху

В рамках програми “Суспільна етика і лідерство” відбулася відкрита зустріч-роздум із Євгеном Глібовицьким – керуючим партнером Pro.mova, експертом із довготермінових стратегій, учасником Несторівської групи, засновником Унівської групи, членом Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України. Разом з експертом заглибилися у історичний вимір лідерства, говорили про світовий аналіз цінностей та про те, як сформувати лідера нового типу і відійти від радянських канонів, а також намагалися визначити спільну дефініцію лідерства. Ділимося з вами найцікавішими думками: З моменту проголошення незалежності в Україні покоління змінювалися не кожні 15-20 років, а набагато швидше. Сьогодні в одній відносно подібній віковій групі ми можемо мати представників різних поколінь. В сучасному світі ми ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва 06.03.19
Як соціальному підприємству налагодити ритейл

  5 березня в Українській Соціальній Академії співзасновник компанії Штуки, Микола Ахтирський розповів як соціальному підприємству налагодити ритейл та поділився власним досвідом ведення бізнесу. Микола нагадав про необхідність вивчення ринку і попиту перед запуском нового продукту. Адже бізнес – це про задоволення потреб споживачів. Ми занотували кілька порад, що будуть корисні соціальним підприємцям: Про підприємництво Потрібна впевненість, в тому, що ви хочете бути підприємцем і готовність модифікувати ідею та продукт. Знадобиться гнучкість – можливість підлаштовуватися під потреби ринку. Якщо ви хочете просто спробувати бути підприємцем, то краще бізнес не робити. Вже на старті може з”явитися неймовірна кількість факторів, що впливатимуть на бізнес. Будьте готові до роботи по 12 – ...

Детальніше
Всі новини