Контакти Зв'язатись з нами
01.02 Київ

Шукаємо Інтерна на програму Social Impact Award Ukraine

Українська Соціальна Академія запрошує до співпраці Інтерна у міжнародну програму розвитку соціального підприємництва Social Impact Award.

Вимоги до кандидатів:

  • досвід SMM;
  • досвід у підготовці та редагуванні текстів для публікації;
  • досвід роботи з візуальними редакторами і навики дизайну;
  • досвід роботи з контекстною рекламою, просування у соціальних мережах;
  • базові навички відеозйомки і монтажу;
  • вміння працювати самостійно та у команді;
  • вільне володіня українською, англійською та російською мовами;
  • відмінні організаційні навички;
  • відмінні навички з усної та письмової комунікації;
  • досвід роботи у громадському секторі вітається;
  • уміння працювати в умовах дедлайнів;
  • зацікавленість у темі соціального підприємництва та соціальних інновацій.

Ключові завдання Інтерна:

  • публікація на web сайті та Fb сторінці SIA Ukraine унікального контенту;
  • просування сторінки SIA в соціальних мережах, залучення нової аудиторії;
  • підготовка стратегічних та операційних планів розвитку бренду SIA та просування окремих проектів у соціальних медіа;
  • адміністрування та документообіг групи, ведення кореспонденції тощо;
  • написання інформаційних та PR текстів;
  • моніторинг медіависвітлення роботи організації;
  • підготовка звітів та інформаційних зведень,
  • спілкування з прихильниками організації у соціальних мережах: відповіді на коментарі, повідомлення тощо;
  • ведення подій та опитувань від імені організації;
  • розробка та виконання власних міні-проектів у соціальних мережах;
  • допомога в організації навчальних програм SIA;
  • комунікація із учасниками програми SIA;

Умови стажування обговорюватимуться під час співбесіди за участі членів SIA з успішним кандидатом. Сума оплати – за результатами співбесіди. Робота в офісі Української Соціальної Академії, який знаходиться у м. Київ.
Тривалість стажування – 6 місяців з можливістю продовження. Початок стажування 1 березня 2018 року.
Зацікавлені кандидати мають підготувати резюме та мотиваційний лист англійською мовою та надіслати Іванні Бедь на електронну адресу sise@social-academy.com.ua до 18 лютого 18:00. Тема повідомлення “Інтерн для SIA”.

Останні новини

Тернопіль школа соціального підприємництва 07.05.18
У Тернополі майбутніх соціальних підприємців навчали фінансовому менеджменту

Українська соціальна академія забезпечила продуктивні вихідні для наших слухачів у регіонах –  у Тернополі 4-5 травня відбувся третій модуль Школи соціального підприємництва. Учасники отримали порцію практичних знань в сфері фінансового менеджменту. Протягом двох днів вони освоїли ключові правила діяльності підприємництва та на практиці розглянули моделі планування свого підприємства у конкурентному середовищі. Особливу увагу тренери акцентували на специфіці оподаткування підприємства та юридичної форми його реєстрації. У ході роботи школи учасники зрозуміли важливість складення правильного та продуманого бізнес-плану, який враховує вже наявні підприємства конкурентів, містить новизну на ринку та закладає можливі ризики. Аналіз податкового законодавства України показав, що на даному етапі соціальне підприємництво не має ...

Детальніше
Суми 27.03.18
У Cумах розпочалась Школа соціального підприємництва

23-24 березня у Сумах відбувся перший модуль Школи Соціального Підприємництва на тему: “Проривні стратегії та інновації. Створення цінності”. Петро Дарморіс, викладач першого модулю, розповів учасникам про основи соціального підприємництва, навчив учасників Школи формувати місію та візію для їх проектів, пропрацював ціннісну пропозицію кожного проекту. Студенти, підприємці та громадські активісти чудово спрацювалися, критикували та надихали одне одного. Найзахопливішою частиною першого дня модулю було практичне завдання – вихід в “поле” – на вулиці м. Сум для того, аби поспілкуватися з майбутніми клієнтами свого бізнесу та перевірити чи їм потрібна та цінність, яку пропонують учасники Школи у своїх проектах. Другий ...

Детальніше
Програма 21.03.18
Презентації проектів учасників програми організаційного розвитку

20 березня 2018 р. завершилася програма з організаційного розвитку Менеджмент соціальних інновацій Української соціальної академії. Учасники програми – керівники та менеджери громадських організацій, лідери соціальних ініціатив та проектів – впродовж п’яти місяців навчались організаційному менеджменту, розробці маркетингової та комунікаційної стратегій, фінансовому менеджменту, стратегічному плануванню та управлінню ризиками. Завершальним етапом програми була розробка стратегії розвитку організацій/проектів, яку учасники презентували на завершальному модулі програми – Demo Day. “Я б порівняла свою участь в програмі Менеджмент соціальних інновацій зі шляхом митця. Коли митець хоче оцінити свою роботу, зазвичай він дивиться на неї з відстані, оцінює її з різних перспектив, запитує ...

Детальніше
Всі новини