Контакти Зв'язатись з нами

Акселератор СП

Це 6-місячна навчальна програма спрямована на отримання знань про підприємницьку діяльність, націленої не тільки на отримання прибутку, а й на вирішення соціальних проблем. Учасники програми відпрацюють практичні навички розробки та управління соціально підприємницькими проектами; познайомляться з практичним досвідом соціального підприємництва; розвинуть свої навички з організації роботи колективів.

 

Мета

Програма спеціально розроблена під потреби, що виникають протягом всіх життєвих циклів соціального підприємства: від заснування чи придбання до зростання або продажу бізнесу. Отримані на програмі знання допоможуть керівникам соціального підприємства уникнути поширених помилок та створити міцну основу для досягнення стійкого фінансового успіху на усіх стадіях життєвого циклу.

Старт - травень 2019 6 місяців

Безкоштовно

Що ви отримаєте:

500+ годин роботи: теорії та практики;

інвестиції від УСА та пропозиції від інших інвесторів;

P2P менторство для кожної з команд від ключових експертів у галузі (20+ менторів);

консультації з командою Української Соціальної Академії;

багато самостійної роботи “в полях” з клієнтами та користувачами ваших продуктів;

Для кого? Структура Програми Як вступити на програму? Вимоги до кандидатів

Для кого:

  • для тих, хто успішно завершив навчання на пре-акселераційній програмі;
  • для соціальних стартаперів, які вже мають прототип та бізнес-план свого підприємства;
  • для охочих отримати додаткові знання та менторську підтримку свого соціального підприємства.

Структура Програми

Модуль І. Бізнес як система.

Валідація ідей за lean-методологією

Бізнес модель

 
Модуль ІІ. Команда в соціальному підприємництві: ролі, компетенції, підбір персоналу.

Стратегія бізнесу і стратегія управління персоналом: як це узгодити.

Формування команди з групи «найманців»: хто вам насправді потрібен, як відібрати і що з ними потім робити.

Мотивація: що це таке насправді.

Ситуаційний менеджмент для щоденного ефективного управління і розвитку працівників.

 
Модуль ІІІ. Фронт офіс.

Особливості маркетингу в соціальному підприємництві.

Управління брендом соціального підприємства

Інтернет-маркетинг в соціальному підприємництві.

PR-менеджмент и реклама.

 
Модуль IV. Бек офіс.

Фінансова модель.

Побудова відділу продажів.

Технології та навички продажів.

Правові аспекти ведення бізнесу.

 
Модуль V. Маштабування.

Внутрішні та зовнішні виклики в розвитку бізнесу.

Планування розвитку/маштабування СП

Відношення з інвесторами

Інвестиційна презентація.

Вступ на Програму

  • Щоб стати резидентом акселератора потрібно заповнити аплікаційну форму www.social-academy.tilda.ws/se-dd (першочергово розглядатимуться команди, які мають робочий прототип соціального продукту. Також у ній можуть взяти участь команди, які успішно пройшли пре-акселераційну програму).
  • Мотиваційний лист.
  • Співбесіда (очна або по скайпу для іногородніх кандидатів)

Вимоги до кандидатів

  • наявність прототипу та бізнес-плану свого соціального підприємства
  • готовність до інтенсивної робот

Контактна особа

Марина Богма Контактна особа:
Менеджер акселератора СП
тел: +38 068 931 0121
e-mail: se@social-academy.com.ua
Старт - травень 2019 6 місяців

Безкоштовно

Відгуки
попередніх учасників