fbpx
Зв'язатись з нами
close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

close

* Реєструючись ви погоджуєтесь на обробку і зберігання персональних даних

Менеджмент соціальних інновацій

Менеджмент соціальних інновацій

Комплексна програма з організаційного розвитку для керівників і менеджерів громадських організацій. Програма дає можливість проаналізувати та максимізувати ефективність своєї діяльності, а також виробити та втілити стратегію розвитку в супроводі досвідчених експертів та менторів. Учасники програми поглиблять своє розуміння того, як функціонує організація та її підрозділи, навчаться більш системно мислити та швидко приймати управлінські рішення.

Київмісце проведення
старт
Подати заявку
Більше інформації
Згорнути

Про
програму

Мета:

Навчання керівників і менеджерів громадських організацій сучасним методам управління. Програма познайомить учасників із прикладними інструментами роботи, допоможе інтегрувати новітні підходи до ведення проектів та увійти у спільноту професіоналів НУО.

Для кого програма:

для тих, хто прагне особистісного і професійного розвитку в управлінні проектами, організаціями, соціальними ініціативам;
засновників благодійних та громадських організацій, які прагнуть удосконалити структуру управління організацією;
керівників, менеджерів та інших представників благодійних та громадських організацій, які відповідають за налагодження роботи

Формат навчання:

Тривалість кожного модуля 2 дні, з інтервалом у 1 місяць.

Вартість навчання:

21000 грн (без ПДВ) - рання реєстрація
25000 грн (без ПДВ)

Структура програми

Модуль 1:

Сфера благодійності

Як і навіщо впроваджувати інновації в управління організаціями Перегляд візії, місії та завдань організації Бізнес моделювання та розробка ціннісної пропозиції, орієнтованої на користувача Організаційна культура

Модуль 2:

Стратегія та Лідерство

Сучасні підходи до маркетингових стратегій Ефективні комунікації: стратегія та інструменти Побудова бренду організації

Модуль 3:

Фандрейзинг

Фінансові моделі Ухвалення фінансових рішень Облік, аналіз, аудит Створення/збільшення можливостей для прибутковості

Модуль 4:

Управління проектами та бізнес-процеси

Правильне формулювання цілей, завдань та результатів Планування проекту Ризик-менеджмент Оцінка результатів

Модуль 5:

Зовнішні комунікації. Бренд ГО. PR

Оптимізація бізнес процесів Управління командою та організаційна поведінка Управління змінами Стратегічне планування

Модуль 6:

Система HR

  • Створення команди
  • Робота з волонтерами
  • Новітні підходи до роботи з командою.
Модуль 7:

Фінансово-юридичний супровід

  • Бюджетування
  • Управлінський і бухгалтерський облік
  • Правові аспекти роботи НГО

Переваги програми

Переваги програми

Стратегічний розвиток. Програма дає якісні знання та навики, необхідні для організаційного розвитку та стратегічного планування діяльності власної компанії.

Переваги програми

Можливість розвинути і вдосконалити свої управлінські навички, щоб бути готовим відповідати на сучасні виклики у соціальній сфері

Переваги програми

Прикладне навчання у кращих експертів конкретної сфери на основі кейсів, реальних прикладів із громадського сектору, бізнесу та практичних завдань

Переваги програми

Можливість отримати цінні контакти та розширити власний світогляд в середовищі УСА.

Переваги програми

Менторська підтримка. Допомога кращих менторів та закордонних експертів, які навчать вас і вашу команду постійному розвитку та монетизації у громадській сфері

Як вступити на програму?

1.

Заповнити реєстраційну форму

В якій необхідно описати свою ідею соціальної ініціативи або місію та завдання вашої організації.

2.

Пройти співбесіду

Учасників очікує співбесіда, щоб зрозуміти основну мотивацію кандидата до навчання, його/її очікування від програми, здатність працювати в команді з іншими учасниками програми

Лектори та ментори

Показати всіх
Павло Шеремета
Павло Шеремета

Працював директором із залучення інвестицій у Школі публічного...

Деталі
Тарас Брижоватий
Тарас Брижоватий

Консультант з формалізації, оптимізації та автоматизації...

Деталі
Сергій Потапов
Сергій Потапов

Викладач управління проектами Львівської бізнес-школи...

Деталі
Михайло Сорокін
Михайло Сорокін

PhD, доцент, професор фінансів Міжнародного Інституту Бізнесу...

Деталі
Світлана Олєйнікова
Світлана Олєйнікова

Засновниця соціального підприємства, консалтингової фірми «Synergy...

Деталі
Тетяна Жданова
Тетяна Жданова

Директор агентства “Brandhouse”, член команди «WikiCityNomica» відомої...

Деталі
Показати всіх

Вимоги
до кандидатів

диплом бакалавра із будь-якої спеціальності

щонайменше дворічний досвід роботи на посаді менеджера або роботи в ГО чи волонтерства

знання англійської мови на рівні вище середнього

Відгуки

Для вступу на програму

подай заявку та пройди співбесіду

Подати заявку
Сергій Олійник

Контактна особа

Сергій Олійник

менеджер програми

+380689310121

info@social-academy.com.ua