Контакти Зв'язатись з нами
21.03 Програма

Презентації проектів учасників програми організаційного розвитку

20 березня 2018 р. завершилася програма з організаційного розвитку Менеджмент соціальних інновацій Української соціальної академії. Учасники програми – керівники та менеджери громадських організацій, лідери соціальних ініціатив та проектів – впродовж п’яти місяців навчались організаційному менеджменту, розробці маркетингової та комунікаційної стратегій, фінансовому менеджменту, стратегічному плануванню та управлінню ризиками. Завершальним етапом програми була розробка стратегії розвитку організацій/проектів, яку учасники презентували на завершальному модулі програми – Demo Day.

“Я б порівняла свою участь в програмі Менеджмент соціальних інновацій зі шляхом митця. Коли митець хоче оцінити свою роботу, зазвичай він дивиться на неї з відстані, оцінює її з різних перспектив, запитує порад у професійних критиків та продовжує працювати над вдосконаленням свого проекту. Такий підхід завжди перевершує очікування” – ділиться досвідом участі в програмі одна із її учасниць –  Наталя Цюпка, менеджер з розвитку Школи біоетики Українського католицького університету.

Викладачами та менторами Програми були найкращі експерти в перелічених вище галузях, серед яких викладачі Української соціальної академії та кращих українських бізнес шкіл, власники бізнесів, керівники українських та міжнародних компаній, соціальні підприємці.

“Соціальні інновації – це нові ідеї, які працюють задля вирішення суспільних проблем. Програма Менеджмент соціальних інновацій розроблена з метою навчити громадських лідерів, засновників соціальних стартапів та ініціатив впроваджувати ці інновації в своїй діяльності задля збільшення соціального ефекту. Тому ця програма – ідеальне рішення для лідерів, які прагнуть особистісного та професійного розвитку, покращення своїх ділових та управлінських навичок, а також кар’єрного росту. Ми задоволені тим, як наші студенти вміють розробляти та реалізовувати свої організаційні стратегії, стаючи при цьому більш успішними” – ділиться своїми враженнями керівник програм управлінського розвитку Української соціальної академії Петро Дарморіс.

Програма Менеджмент соціальних інновацій завершилася, але для її учасників це лише вступ до спільноти Української соціальної академії, в якій усі проекти та організації знаходитимуть подальшу підтримку, нові можливості та успішно розвиватимуться. Про їхні досягнення будемо інформувати надалі.

Останні новини

Київ Програма УСА 18.03.19
Директори Карітас-Спес Україна завершили навчання на програмі “Церковний менеджмент та адміністрування”

В Українській Соціальній Академії завершилася освітня програма для єпархіальних структур та Карітас-Спес. У програмі взяли участь регіональні директори 8 дієцезій з різних міст України. Протягом шести місяців, учасники вчилися стратегічному управлінню проектами, соціальному фандрейзингу, фінансовому менеджменту та отримали інструменти для впровадження змін у своїх організаціях. Останній модуль програми був присвячений темі комунікацій та маркетингу, на якому директори та представники їхніх організацій активно працювали над власними кейсами. Дводенний тренінг для учасників провели четверо лекторів. Про те, чому маркетинг навчився у церкви, як управляти брендом та як говорити мовою цінностей, а не моралі розповіла Тетяна Жданова – спеціалістка з брендингу, власниця агентства Brandhouse, авторка ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ Програма УСА 13.03.19
Система цінностей як шлях до успіху

В рамках програми “Суспільна етика і лідерство” відбулася відкрита зустріч-роздум із Євгеном Глібовицьким – керуючим партнером Pro.mova, експертом із довготермінових стратегій, учасником Несторівської групи, засновником Унівської групи, членом Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України. Разом з експертом заглибилися у історичний вимір лідерства, говорили про світовий аналіз цінностей та про те, як сформувати лідера нового типу і відійти від радянських канонів, а також намагалися визначити спільну дефініцію лідерства. Ділимося з вами найцікавішими думками: З моменту проголошення незалежності в Україні покоління змінювалися не кожні 15-20 років, а набагато швидше. Сьогодні в одній відносно подібній віковій групі ми можемо мати представників різних поколінь. В сучасному світі ми ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва 06.03.19
Як соціальному підприємству налагодити ритейл

  5 березня в Українській Соціальній Академії співзасновник компанії Штуки, Микола Ахтирський розповів як соціальному підприємству налагодити ритейл та поділився власним досвідом ведення бізнесу. Микола нагадав про необхідність вивчення ринку і попиту перед запуском нового продукту. Адже бізнес – це про задоволення потреб споживачів. Ми занотували кілька порад, що будуть корисні соціальним підприємцям: Про підприємництво Потрібна впевненість, в тому, що ви хочете бути підприємцем і готовність модифікувати ідею та продукт. Знадобиться гнучкість – можливість підлаштовуватися під потреби ринку. Якщо ви хочете просто спробувати бути підприємцем, то краще бізнес не робити. Вже на старті може з”явитися неймовірна кількість факторів, що впливатимуть на бізнес. Будьте готові до роботи по 12 – ...

Детальніше
Всі новини