Контакти Зв'язатись з нами
30.11 Стаття

“Працюйте розумно” – поради, щоб створити успішне соціальне підприємство

Одним із етапів Програми соціального підприємництва була зустріч з менторами. Учасники змогли поставити свої питання та отримати коментарі як покращити свої проекти у фахівців з багатьох сфер. Ми запитали менторів, які консультували київських учасників про те, над чим варто працювати, щоб отримати успішні та реалізовані проекти соціального бізнесу.

“Коли думаєте про проект, маєте розуміти який конкретний продукт він буде виготовляти та кому його можна буде продавати”. – розповідає Лада Булах, експерт із соціального підприємництва.

“Треба поводитись як бізнесмен. Вам може здаватися, що у вас найкращий продукт, але чи буде людям вигідно і зручно його купляти? В бізнесі не керуються своєю суб’єктивною думкою, а потребами ринку”. Вона наголошує та тому,що не варто плутати соціальний бізнес і благодійність. “У соціальному підприємництві варто застосовувати бізнес-підходи, як до виготовлення продукту, так і до отримання прибутку. Якщо ви хочете зробити бізнес читайте бізнесові книжки, слухайте успішних порадників, шукайте наставників з підприємництва.”

Гліб Буряк, керівник напрямку розвитку УСА розповідає, що для створення успішного бізнесу, треба наперед все продумати. “Важливо зрозуміти, що робота в підприємництві – це завжди прорахунки. Потрібно прорахувати свій вплив, те що ти робиш, скільки тобі це буде коштувати”. Також треба чітко знати відповіді на питання, які окреслюють діяльність бізнесу: “Я всім повторював, ваші прорахунки мають ділитися на 4 складові: те що зараз відбувається, те, як ви хочете на це впливати, те, що буде після вашого впливу, що вам для цього потрібно”.

Юрист Катя Цират наголошує на важливості добре продумати свій бізнес. “Мати ідею – це дуже мало, треба її розкладати на маленькі елементи та розглядати з усіх боків. Бізнес – це не просто. В процесі ви може стикатися з багатьма труднощами”. Вона розповідає,що перед тим, як консультуватися у юриста, треба вже все підготувати до запуску бізнесу, зробити всі прорахунки, скласти бізнес-план. “Це все впирається в податкове право. Адже фахові поради можна дати тільки доті, коли бачиш бухгалтерію підприємства, розумієш скільки працівників буде. Треба звертати увагу на деталі: можливо потрібно буде зареєструвати марку, або правильно оформити документи оренди”.

Про важливість зв’язку з багатьма людьми та мережі потрібних контактів розповідає Юрій Власюк, експерт з інноваційного підприємництва. “Будуйте спільноту. Працюйте зі своєю контактною книжкою, зберігайте всі контакти, відслідковуйте хто звертався. Думайте, що я можу додати, про що можу попросити. Сотні років тому люди це робили”. Юрій переконаний, що люди які чогось великого досягли працювали із записною книжкою. “Всім з ким ми сьогодні спілкувалися я про це говорив: не закидайте контакти, використовуйте Google форми (як мінімум сайт з табличкою). Працюйте з цими контактами, нагадуйте про себе. Лайки у Facebook – це нічого не означає. Налагоджуйте дієві канали, як про себе ефективно нагадувати.”

Також Юрій наголошує, що потрібно залучати якомога більше людей до свого проекту. “Можна розбудувати сітку: хто може волонтерити на моєму проекті, що я можу йому дати, яким чином, я можу ще залучити ідеї, як мінятися натхненням, зв’язками з іншими. Працюйте розумно!” – підсумовує Юрій.

Гліб Буряк бажає всім учасникам натхнення та сил: «Готуйтеся багато працювати, та отримувати від цього задоволення. Бо якщо задоволення від роботи не буде, то отримувати задоволення від роботи буде складно

Останні новини

Тернопіль школа соціального підприємництва 07.05.18
У Тернополі майбутніх соціальних підприємців навчали фінансовому менеджменту

Українська соціальна академія забезпечила продуктивні вихідні для наших слухачів у регіонах –  у Тернополі 4-5 травня відбувся третій модуль Школи соціального підприємництва. Учасники отримали порцію практичних знань в сфері фінансового менеджменту. Протягом двох днів вони освоїли ключові правила діяльності підприємництва та на практиці розглянули моделі планування свого підприємства у конкурентному середовищі. Особливу увагу тренери акцентували на специфіці оподаткування підприємства та юридичної форми його реєстрації. У ході роботи школи учасники зрозуміли важливість складення правильного та продуманого бізнес-плану, який враховує вже наявні підприємства конкурентів, містить новизну на ринку та закладає можливі ризики. Аналіз податкового законодавства України показав, що на даному етапі соціальне підприємництво не має ...

Детальніше
Суми 27.03.18
У Cумах розпочалась Школа соціального підприємництва

23-24 березня у Сумах відбувся перший модуль Школи Соціального Підприємництва на тему: “Проривні стратегії та інновації. Створення цінності”. Петро Дарморіс, викладач першого модулю, розповів учасникам про основи соціального підприємництва, навчив учасників Школи формувати місію та візію для їх проектів, пропрацював ціннісну пропозицію кожного проекту. Студенти, підприємці та громадські активісти чудово спрацювалися, критикували та надихали одне одного. Найзахопливішою частиною першого дня модулю було практичне завдання – вихід в “поле” – на вулиці м. Сум для того, аби поспілкуватися з майбутніми клієнтами свого бізнесу та перевірити чи їм потрібна та цінність, яку пропонують учасники Школи у своїх проектах. Другий ...

Детальніше
Програма 21.03.18
Презентації проектів учасників програми організаційного розвитку

20 березня 2018 р. завершилася програма з організаційного розвитку Менеджмент соціальних інновацій Української соціальної академії. Учасники програми – керівники та менеджери громадських організацій, лідери соціальних ініціатив та проектів – впродовж п’яти місяців навчались організаційному менеджменту, розробці маркетингової та комунікаційної стратегій, фінансовому менеджменту, стратегічному плануванню та управлінню ризиками. Завершальним етапом програми була розробка стратегії розвитку організацій/проектів, яку учасники презентували на завершальному модулі програми – Demo Day. “Я б порівняла свою участь в програмі Менеджмент соціальних інновацій зі шляхом митця. Коли митець хоче оцінити свою роботу, зазвичай він дивиться на неї з відстані, оцінює її з різних перспектив, запитує ...

Детальніше
Всі новини