Контакти Зв'язатись з нами
18.03 Київ Програма УСА

Директори Карітас-Спес Україна завершили навчання на програмі “Церковний менеджмент та адміністрування”

В Українській Соціальній Академії завершилася освітня програма для єпархіальних структур та Карітас-Спес. У програмі взяли участь регіональні директори 8 дієцезій з різних міст України. Протягом шести місяців, учасники вчилися стратегічному управлінню проектами, соціальному фандрейзингу, фінансовому менеджменту та отримали інструменти для впровадження змін у своїх організаціях.

Останній модуль програми був присвячений темі комунікацій та маркетингу, на якому директори та представники їхніх організацій активно працювали над власними кейсами. Дводенний тренінг для учасників провели четверо лекторів. Про те, чому маркетинг навчився у церкви, як управляти брендом та як говорити мовою цінностей, а не моралі розповіла Тетяна Жданова – спеціалістка з брендингу, власниця агентства Brandhouse, авторка відеокурсу «Сенс життя і його маркетинг», координаторка проекту «Нова міфологія України», співзасновниця Urban Space 500, спікер TEDx. На думку Тетяни, Карітас-Спес –  це не фабрика по виробництву милосердя, а окремий світ і потрібно зрозуміти на що цей світ схожий і підібрати для нього метафору. Саме тому важливо розуміти сенс своєї організації та визначити її поціонування.

Про те, як навчитися красиво продавати проекти  та знаходити своїх клієнтів розповідав Віктор Дементіївський — експерт з продажів, засновник компанії “What about sales”, тренер. За його словами, щоб організувати ефективну систему продажу товарів, потрібно зрозуміти який результат ми хочемо досягти. “Можна продавати за гроші, а можна і без грошей – питання в тому, яку ціль ми перед собою ставимо”, – каже фахівець.

Надія Чорна-Бохняк – експертка з комунікацій з більш ніж 9-річним досвідом менеджменту в міжнародних та національних організаціях, також в державних комунікаціях, журналістиці і редактурі поділилася секретами формування комунікаційної стратегії організації та розповіла про кризові комунікації. А Катерина Дунаєва – засновниця контент-агенції T-REX, Президент в Асоціації Копірайтерів України говорила про ефективний SMM: як просувати проекти в соціальних мережах.

За словами о. Павла Гончарука – керівника Карітас-Спес Кам’янець-Подільської Дієцезії, навчання на програмі допомогло йому та команді виявити помилки, які часто виникали в роботі над проектами. “Кожен модуль на програмі – це як окремий пазл, який на завершення склався в одну цілісну картинку. Завдяки навчанню, ми змогли краще орієнтуватися в дійсності та побачили, які існують можливості для розвитку нашої організації. Надалі будемо приймати лише правильні рішення та не зупинятися на досягнутому ”, – розповідає отець Павло.

Загалом, в рамках програми, учасники прослухали шість навчальних модулів, а також відвідали діючі соціальні підприємства у Києві, а саме піцерію “Ветерано”, благодійний магазин “Ласка, громадський ресторан Urban Space 500”, соціальний центр імені святих Мартина з Тур та Єлизавети Угорської у м.Харкові.  Програма реалізована за фінансової підтримки проекту БФ «Реновабіс», за ініціативи Карітас-Спес Україна в партнерстві з Українською Соціальною Академією.

Останні новини

Захід Київ УСА школа соціального підприємництва 22.04.19
Демо День соціальних сартапів та знайомство з програмою SIA

20 квітня в Українській Соціальній Академії пройшов Демо День соціальних сартапів та знайомство з програмою Social Impact Award. У пітчингу своїх проектів взяли участь 14 майбутніх підприємців, кожен з яких прагнув вразити членів журі в складі Олена Полозок (засновниця СП Добра Цукерня) та Олександр Бабій (Chief visionary officer у Клуб Сталого Бізнесу). Експерти при оцінюванні керувалися трьома критеріями: соціальний вплив, інноваційність та життєздатність. За результами конкурсу, до наступного (акселераційного) етапу проходять 8 проектів, а саме: “CareKid” “БаБулочка” “Rehabox” “Ecos” “Winner Hub” “ЛапкиБокс” “Pulsarmag” “CareKid” “Happy Eco Bud” Тож, вітаємо всіх переможців та прямуємо разом до нових звершень!

Детальніше
Програма УСА школа соціального підприємництва 02.04.19
в УСА завершилося онлайн-навчання для соціальних стартаперів

В Українській Соціальній Академії завершився перший етап програми соціального підприємництва для стартапів – пре-акселератор. Це онлайн програма розвитку ідей на ранній стадії  у сфері подолання бідності та безробіття молоді. Слухачами програми стали більш ніж три сотні учасників з усіх регіонів України. Про те, який чином був побудований онлайн-курс, як відбувалися заняття, хто долучився до викладання та які знання здобули майбутні соціальні підприємці розповіли менеджери програми та самі учасники. Онлайн-навчання соціальному підприємництву розпочалося у січні 2019 року і тривало близько трьох місяців. Курс розробили за методологією Miller Center соціального підприємництва при університеті Санта-Клари у Силіконовій Долині. Головними принипом програми є “learning by ...

Детальніше
Київ Програма УСА 25.03.19
Етика і політика. Хто такий політичний лідер?

В рамках програми “Суспільна етика і лідерство” відбувся другий навчальний модуль, присвячений вивченню політичного лідерства. В розпалі передвиборчих агітацій, учасники протягом двох днів намагалися відійти від імен та лозунгів, та разом із лекторами говорили про цінності у політиці. Своїм досвідом та поглядом “зсередини” поділився парламентський кореспондент інтернет-видання «Обозреватель» Віталій Тисячний, разом з яким обговорили політичні процеси на прикладах та кейсах. А про політичні цінності говорили з Ігорем Ільтьо – співзасновником СД Платформи, який занурив учасників в історію особистостей лідерів, котрі транслювали ці цінності. Наступного дня, учасники мали можливість поставити питання та визначити дефініції політичного лідерства з Ярославом Юрчишиним – головою правління Transparency ...

Детальніше
Всі новини