Контакти Зв'язатись з нами

Новини

Дискусія Захід Київ УСА Як стати помітним: візуальні рішення для бренду

Засновники агенції ANGRY Інна Польшина та Сергій Малик провели цієї суботи інформативну та насичену лекцію з цiкавими кейсами. Лектори розповіли, як зробити бренд своєї компанії помітним та привабливим, як візуальні рішення комунікують про цінності бренду та на що варто звертати увагу при своренні логотипу проекту. Адже влучний неймінг і ефектна айдентика – те, що застряє у вусі й залишається в пам’яті. А головне відрізняє ваш проект від сотні інших. На думку Інни, бренд потрібно сприймати як людину та чітко розуміти хто ви є і кому хочете донести своє повідомлення. “Не розписуйте загальний образ жінки з України, а робіть бренд для конкреної дівчини Олі” В той самий час, Сергій ...

04.03
Київ УСА школа соціального підприємництва Соціальне підприємництво. Як сформувати свій продукт

В УСА відбувся перший відкритий мітап в рамках програми соціального підприємництва для стартапів на тему “Як сформувати свій продукт”. Максим Рассамакін – керуючий партнер компанії Quadrate 28 Digital, яка входить у групу компаній Quadrate 28 Corp, розповів слухачам про те, що таке соціальний продукт, як він формується та чому треба знати свою цільову аудиторії та розуміти її запити. Ділимося найцікавішими думками з події: Соціальне підприємництво – передусім бізнес, який повинен приносити прибутки. Головне для компанії – це продукт, що він несе аудиторії та як ви себе позиціонуєте. Основний KPI для малого та середнього бізнесу – це продажі, а не лайки. Помилка – робити свій ...

28.02
Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва МОЛОДІЖНЕ СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО – ГЛОБАЛЬНИЙ ТРЕНД

Вчора у нас був справжній аншлаг. Півсотні людей прийшли послухати про досвід молодіжного соціального підприємництва у різних країнах світу. Наші експерти поділилися цікавими думками про те, як розвинений соціальний бізнес у Польщі, Білорусі, Австрії та Канаді, що мотивує молодь ставати на шлях соціального підприємництва та як держава сприяє їхньому розвитку. Jakob Detering – керуючий директор SIA International – найбільшого в Європі конкурсу молодіжного соціального підприємництва розповів, що в країнах з низьким рівнем економіки, підприємництво розглядається як спосіб заробити грошей, щоб вижити. В інших випадках, молодь керується власною мотивацією бути потрібним та робити щось хороше заради блага інших людей та держави. Джейкоб ...

21.02
УСА Директори Карітас-Спес Україна пройшли тренінг із написання проектів та соціального фандрейзингу

14-15 лютого у Харкові відбувся п’ятий навчальний модуль програми “Церковний менеджмент та адміністрування” для регіональних директорів Карітас-Спес з усіх куточків України. Мета програми – підвищити організаційний потенціал та фінансову стабільність церковних структур та Карітас-Спес шляхом покращення рівня знань з управління, стратегічного планування, фінансів та маркетингу. На тренінгу учасники практикувалися в написанні проектних заявок та вчилися створювати довгострокову стратегію взаємодії зі спонсорами. Тренінг провела Світлана Олєйнікова – засновниця соціального підприємства, консалтингової фірми «Synergy Development Consulting», яка спеціалізується на фандрейзингу та розвитку соціальних культурних та бізнес проектів. Експертка з розвитку бізнесу та громад, співзасновниця ГО “Міжнародного фонду Future Generation” та ГО “Міжнародна агенція ...

18.02
Дискусія Київ УСА Етика в бізнесі. Як бути порядним бізнесменом

В УСА відбулося відкрите обговорення на тему «Порядний бізнесмен. Навіщо підприємцю етику». До обговорення долучилися Тетяна Левківська – координаторка проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» Українського форуму благодійників, Марина Саприкіна – керівниця експертної організації Центр “Розвиток корпоративної соціальної відповідальності (КСВ)” та Богдан Купич – експерт та член Академічної ради програми MSc in Innovations and Entrepreneurship LvBS. Віце-президент з розвитку бізнесу компанії «KM Core». На думку Тетяни Левківської, успішний бізнес не може бути не етичним. Якщо керівники організацій будуть думати лише про прибуток, то, звісно, зароблятимуть багато грошей. Проте, якщо їхні принципи не будуть сприйматися суспільством, то навряд чи ...

08.02