Контакти Зв'язатись з нами

Новини

Київ Програма УСА Директори Карітас-Спес Україна завершили навчання на програмі “Церковний менеджмент та адміністрування”

В Українській Соціальній Академії завершилася освітня програма для єпархіальних структур та Карітас-Спес. У програмі взяли участь регіональні директори 8 дієцезій з різних міст України. Протягом шести місяців, учасники вчилися стратегічному управлінню проектами, соціальному фандрейзингу, фінансовому менеджменту та отримали інструменти для впровадження змін у своїх організаціях. Останній модуль програми був присвячений темі комунікацій та маркетингу, на якому директори та представники їхніх організацій активно працювали над власними кейсами. Дводенний тренінг для учасників провели четверо лекторів. Про те, чому маркетинг навчився у церкви, як управляти брендом та як говорити мовою цінностей, а не моралі розповіла Тетяна Жданова – спеціалістка з брендингу, власниця агентства Brandhouse, авторка ...

18.03
Дискусія Захід Київ Програма УСА Система цінностей як шлях до успіху

В рамках програми “Суспільна етика і лідерство” відбулася відкрита зустріч-роздум із Євгеном Глібовицьким – керуючим партнером Pro.mova, експертом із довготермінових стратегій, учасником Несторівської групи, засновником Унівської групи, членом Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України. Разом з експертом заглибилися у історичний вимір лідерства, говорили про світовий аналіз цінностей та про те, як сформувати лідера нового типу і відійти від радянських канонів, а також намагалися визначити спільну дефініцію лідерства. Ділимося з вами найцікавішими думками: З моменту проголошення незалежності в Україні покоління змінювалися не кожні 15-20 років, а набагато швидше. Сьогодні в одній відносно подібній віковій групі ми можемо мати представників різних поколінь. В сучасному світі ми ...

13.03
Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва Як соціальному підприємству налагодити ритейл

  5 березня в Українській Соціальній Академії співзасновник компанії Штуки, Микола Ахтирський розповів як соціальному підприємству налагодити ритейл та поділився власним досвідом ведення бізнесу. Микола нагадав про необхідність вивчення ринку і попиту перед запуском нового продукту. Адже бізнес – це про задоволення потреб споживачів. Ми занотували кілька порад, що будуть корисні соціальним підприємцям: Про підприємництво Потрібна впевненість, в тому, що ви хочете бути підприємцем і готовність модифікувати ідею та продукт. Знадобиться гнучкість – можливість підлаштовуватися під потреби ринку. Якщо ви хочете просто спробувати бути підприємцем, то краще бізнес не робити. Вже на старті може з”явитися неймовірна кількість факторів, що впливатимуть на бізнес. Будьте готові до роботи по 12 – ...

06.03
Дискусія Захід Київ УСА Як стати помітним: візуальні рішення для бренду

Засновники агенції ANGRY Інна Польшина та Сергій Малик провели цієї суботи інформативну та насичену лекцію з цiкавими кейсами. Лектори розповіли, як зробити бренд своєї компанії помітним та привабливим, як візуальні рішення комунікують про цінності бренду та на що варто звертати увагу при своренні логотипу проекту. Адже влучний неймінг і ефектна айдентика – те, що застряє у вусі й залишається в пам’яті. А головне відрізняє ваш проект від сотні інших. На думку Інни, бренд потрібно сприймати як людину та чітко розуміти хто ви є і кому хочете донести своє повідомлення. “Не розписуйте загальний образ жінки з України, а робіть бренд для конкреної дівчини Олі” В той самий час, Сергій ...

04.03
Київ УСА школа соціального підприємництва Соціальне підприємництво. Як сформувати свій продукт

В УСА відбувся перший відкритий мітап в рамках програми соціального підприємництва для стартапів на тему “Як сформувати свій продукт”. Максим Рассамакін – керуючий партнер компанії Quadrate 28 Digital, яка входить у групу компаній Quadrate 28 Corp, розповів слухачам про те, що таке соціальний продукт, як він формується та чому треба знати свою цільову аудиторії та розуміти її запити. Ділимося найцікавішими думками з події: Соціальне підприємництво – передусім бізнес, який повинен приносити прибутки. Головне для компанії – це продукт, що він несе аудиторії та як ви себе позиціонуєте. Основний KPI для малого та середнього бізнесу – це продажі, а не лайки. Помилка – робити свій ...

28.02