Контакти Зв'язатись з нами

Новини

Суми Завершальний модуль Школи соціального підприємництва в м. Суми

В Сумах завершився останній модуль Школи соціального підприємництва. Слухачі вийшли на фінішну пряму отримавши багаж знань про ефективне управління персоналом. Під час першого дня, учасники познайомились з Сергієм Лєоновим, який ділився ідеями про те, що ж таке команда та які етапи вона проходить на шляху свого становлення. Також, він пояснив як реагувати на конфліктні ситуації та протидіяти маніпуляціям всередині колективу. Практичним та корисним для учасників Школи стало наочне моделювання командної роботи, під час якого вони навчилися розставляти пріоритети в досягненні цілей, а також визначили яка командна роль найкраще підійде саме їм. Увечері першого дня учасники Школи отримали мотивацію та досвід з управління персоналом ...

04.06
Київ Секрети побудови жіночого бізнесу. Лайфхаки від найвпливовіших жінок України

23 травня у Києві відбувся жіночий Social Talks під назвою Жіноче лідерство та соціальний бізнес, де найвпливовіші представниці бізнесу та політики, поділилися таємницями успіху. Під час зустрічі спікерки розкрили усі лайфхаки в побудові успішної кар’єри та джерелах мотивації жіночого лідерства. Організатором Social Talks виступила Українська Соціальна Академія, яка вже не перший рік формує в Україні майбутніх лідерів та соціальних підприємців. Саме тому вона зібрала найвпливовіших українських бізнес-леді для розвитку та підтримки  жінок, які мріють про власний бізнес чи вже є власницями свого підприємництва. У відкритій дискусії приймали участь: Альона Шкрум – український політик, юрист і правозахисник, народний депутат України; Вікторія Мовчан –  співзасновниця коворкінгу GoodLook ...

24.05
Київ Meetup #3 / Екотренди

На Meetup #3 / Екотренди було по-справжньому «екоїстично». Сподіваємось, що івент виправдав всі ваші сподівання, бо В сучасних умовах все більше людей розуміє, що дбати про чистоту планети – це наш обов’язок . Проте, не всі мають чітке бачення того, як саме це робити. Ба, більше, мало хто знає, що турботу про природу можна зробити справою свого життя, яка приноситиме і дохід, і задоволення. Саме про це говоритил на Meetup #3 «Як побудувати соціальний бізнес, що дбатиме про довкілля?» Гостями івенту стануть випускниці Української соціальної академії, які вже створили успішні екопроекти. Марія Сорокіна ознайомила учасників з поняттям циркулярної економіки та трендами соціального підприємництва в сфері ...

17.05
Тернопіль школа соціального підприємництва У Тернополі майбутніх соціальних підприємців навчали фінансовому менеджменту

Українська соціальна академія забезпечила продуктивні вихідні для наших слухачів у регіонах –  у Тернополі 4-5 травня відбувся третій модуль Школи соціального підприємництва. Учасники отримали порцію практичних знань в сфері фінансового менеджменту. Протягом двох днів вони освоїли ключові правила діяльності підприємництва та на практиці розглянули моделі планування свого підприємства у конкурентному середовищі. Особливу увагу тренери акцентували на специфіці оподаткування підприємства та юридичної форми його реєстрації. У ході роботи школи учасники зрозуміли важливість складення правильного та продуманого бізнес-плану, який враховує вже наявні підприємства конкурентів, містить новизну на ринку та закладає можливі ризики. Аналіз податкового законодавства України показав, що на даному етапі соціальне підприємництво не має ...

07.05
Суми У Cумах розпочалась Школа соціального підприємництва

23-24 березня у Сумах відбувся перший модуль Школи Соціального Підприємництва на тему: “Проривні стратегії та інновації. Створення цінності”. Петро Дарморіс, викладач першого модулю, розповів учасникам про основи соціального підприємництва, навчив учасників Школи формувати місію та візію для їх проектів, пропрацював ціннісну пропозицію кожного проекту. Студенти, підприємці та громадські активісти чудово спрацювалися, критикували та надихали одне одного. Найзахопливішою частиною першого дня модулю було практичне завдання – вихід в “поле” – на вулиці м. Сум для того, аби поспілкуватися з майбутніми клієнтами свого бізнесу та перевірити чи їм потрібна та цінність, яку пропонують учасники Школи у своїх проектах. Другий ...

27.03