Контакти Зв'язатись з нами
21.02 Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва

МОЛОДІЖНЕ СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО – ГЛОБАЛЬНИЙ ТРЕНД

Вчора у нас був справжній аншлаг. Півсотні людей прийшли послухати про досвід молодіжного соціального підприємництва у різних країнах світу. Наші експерти поділилися цікавими думками про те, як розвинений соціальний бізнес у Польщі, Білорусі, Австрії та Канаді, що мотивує молодь ставати на шлях соціального підприємництва та як держава сприяє їхньому розвитку.

Jakob Detering – керуючий директор SIA International – найбільшого в Європі конкурсу молодіжного соціального підприємництва розповів, що в країнах з низьким рівнем економіки, підприємництво розглядається як спосіб заробити грошей, щоб вижити. В інших випадках, молодь керується власною мотивацією бути потрібним та робити щось хороше заради блага інших людей та держави. Джейкоб порівнює соціальне підприємництво з ходьбою на високих підборах – це так само важко і вимагає значних зусиль, тому кожен сам для себе повинен визначати, чи готовий вставати на цей шлях і пройти його.

Martyna Rubinowska  венчурний та стипендійний координатор у Ashoka – найбільшої в світі мережі соціальних підприємств також вважає, що соціальне підприємництво – це щоденна важка робота, яка вимагає постійного прийняття рішень та часу. За її словами, молодь у Польщі не достатньо вмотивована та не смілива, щоб ламати правила і стереотипи. Соціальний бізнес вимагає мужності та готовності до змін, в іншому випадку ми не зможемо називати себе соціальними змінотворцями.

“Основною проблемою розвитку соціального підприємництва у Білорусії є відсутність спеціально розроблених курсів для підприємців на базі формальної освіти. Молодь не обізнана, що існують можливості займатися власною справою і робити зміни в суспільстві” – поділилася Aliona Lis – керівниця програми ODB Brussels, координаторка проекту «Інкубатор соціального підприємництва» у Білорусі. Разом з тим, тенденція помалу змінюється, серед 250 людей білоруських соцпідприємств 90 з них були засновані людьми які прийшли з неприбуткового сектору та були соціально-свідомими.

Галина Палійчук-Лукша (Galyna Paliychuk-Lukša)Head of Partnerships у Sector X Acceleration Platform розповіла про досвід соціального підприємництва в Канаді. За її словами, Канада – дуже мультикультурна і комюніті френдлі країна. Це означає, що всі люди з дитинства належать до певних груп: це можуть бути шкільні групи, університетські чи ради. Вони одержимі тим, щоб дати щось цій спільноті і бути прийнятим до неї. 90 відсотків людей волонтерять в різних сферах, а в старших класах діти отримують підприємницьку освіту і починаюті запускати власні бізнеси спрямовані на вплив та вирішення певних соціальних проблем.  Ми також повинні навчитися думати локально, а діяти глобально.

Останні новини

Київ Програма УСА 18.03.19
Директори Карітас-Спес Україна завершили навчання на програмі “Церковний менеджмент та адміністрування”

В Українській Соціальній Академії завершилася освітня програма для єпархіальних структур та Карітас-Спес. У програмі взяли участь регіональні директори 8 дієцезій з різних міст України. Протягом шести місяців, учасники вчилися стратегічному управлінню проектами, соціальному фандрейзингу, фінансовому менеджменту та отримали інструменти для впровадження змін у своїх організаціях. Останній модуль програми був присвячений темі комунікацій та маркетингу, на якому директори та представники їхніх організацій активно працювали над власними кейсами. Дводенний тренінг для учасників провели четверо лекторів. Про те, чому маркетинг навчився у церкви, як управляти брендом та як говорити мовою цінностей, а не моралі розповіла Тетяна Жданова – спеціалістка з брендингу, власниця агентства Brandhouse, авторка ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ Програма УСА 13.03.19
Система цінностей як шлях до успіху

В рамках програми “Суспільна етика і лідерство” відбулася відкрита зустріч-роздум із Євгеном Глібовицьким – керуючим партнером Pro.mova, експертом із довготермінових стратегій, учасником Несторівської групи, засновником Унівської групи, членом Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України. Разом з експертом заглибилися у історичний вимір лідерства, говорили про світовий аналіз цінностей та про те, як сформувати лідера нового типу і відійти від радянських канонів, а також намагалися визначити спільну дефініцію лідерства. Ділимося з вами найцікавішими думками: З моменту проголошення незалежності в Україні покоління змінювалися не кожні 15-20 років, а набагато швидше. Сьогодні в одній відносно подібній віковій групі ми можемо мати представників різних поколінь. В сучасному світі ми ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва 06.03.19
Як соціальному підприємству налагодити ритейл

  5 березня в Українській Соціальній Академії співзасновник компанії Штуки, Микола Ахтирський розповів як соціальному підприємству налагодити ритейл та поділився власним досвідом ведення бізнесу. Микола нагадав про необхідність вивчення ринку і попиту перед запуском нового продукту. Адже бізнес – це про задоволення потреб споживачів. Ми занотували кілька порад, що будуть корисні соціальним підприємцям: Про підприємництво Потрібна впевненість, в тому, що ви хочете бути підприємцем і готовність модифікувати ідею та продукт. Знадобиться гнучкість – можливість підлаштовуватися під потреби ринку. Якщо ви хочете просто спробувати бути підприємцем, то краще бізнес не робити. Вже на старті може з”явитися неймовірна кількість факторів, що впливатимуть на бізнес. Будьте готові до роботи по 12 – ...

Детальніше
Всі новини