Контакти Зв'язатись з нами
27.11 Програма

Innovation cafe в Маріуполі

В Маріуполі, в кафе “Ізьба-читальня” відбулась зустріч менторів з учасниками Програми соціального підприємництва. Учасники змогли порадитись з людьми, які вже мають досвід у бізнесі про те як їм покращувати свої проекти соціального підприємництва, над чим варто більше працювати та  які проблеми їх можуть чекати в майбутньому.

Думаю у нас вийшла дуже ефективна зустріч майбутнього бізнесу з теперішнім. Люди які починають робити соціальний бізнес у Маріуполі отримали фахову консультацію щодо ідеї, Місії, Візії, бізнес-моделей та соціального впливу своїх проектів. Сподіваюсь такі зустрічі стануть доброю традицією у нашому місті.
– коментує Анастасія Магомедова, місцевий координатор Програми.

Експертами, які давали фахові поради учасникам стали успішні бізнесмени, експерти соціального підприємництва з Маріуполя і Києва.

Перед тим, як почати власну справу, уявляйте кінцевий результат. При чому уявляйте в цифрах.Також продумуйте всі фактори ризику, які можуть виникнути.
– радить Павло Журавльов, власник кафе “Сапог”.

Нагадаємо, що завтра починається голосуванння за найкращі проекти, які зможуть взяти участь у інвестиційному форумі у Києві.

Останні новини

Стаття 13.12.17
7 соціальних інновацій які змінили світ

1. The Open University – відкритий університет, в якому можна вчитись дистанційно. Заснований у 1969 р. у Великій Британії. Він дає можливість здобувати освіту всім охочим незалежно від статків та віку. Модель відкритого навчання зробила освіту доступнішою та різноманітнішою у всьому світі. 2. Fair trade (Справедлива торгівля) – громадський рух, який відстоює справедливі стандарти торгівлі, захищає права виробників у країнах, які розвиваються. Почав діяльність у Великій Британії та США в 1940-1980-х роках, і наданий час поширюється по всьому світі. 3. Greenpeace – міжнародна природоохоронна організація, заснована у 1971 році у Ванкувері (Канада). Її діяльність полягає у ...

Детальніше
Стаття 13.12.17
Соціальне підприємництво. Місія – зробити світ кращим

Для того щоб ідея соціального підприємництва перетворилася в реальну соціальну можливість, вона має мати потенціал до створення соціальної цінності для цільової аудиторії. Виділяють п’ять критеріїв для оцінки ціннісного потенціалу соціального підприємництва: соціальна потреба, відповідність до Місії підприємства, досяжний вплив, соціальний повернення на інвестиції та підтримка спільноти. По-перше, ідея повинна відповідати реальній соціальній потребі. Одним зі способів, щоб її сформувати – провести опитування серед потенційної цільової аудиторії. Відповіді можуть показати, чи варто розвивати цю ідею чи ні. Однак варто врахувати, що реакція аудиторії на ціннісну пропозицію може бути спотворена. Щоб отримати більш точні дані варто опитати співробітників ...

Детальніше
Тернопіль 11.12.17
Семінар організаційного розвитку в Тернополі

В Тернополі відбувся семінар організаційного розвитку для учасників Програми соціального підприємництва. В рамках навчання вони дізнавались як бути ефективними соціальними бізнесменами, отримали інструменти для того, щоб скласти стратегію розвитку своєї організації і зменшувати помилки у своїй діяльності. Учасники вчились покроково будувати свій бізнес, правильно оцінювати ризики та ефективно співпрацювати з людьми. Операційний директор УСА др. Михайло Мельник розповів як успішні компанії здійснюють стрибок від “хорошого” до “величного” підприємства, спробував заглянути в майбутнє, проаналізувавши сучасні тенденції розвитку бізнес-організацій, а також поділився з учасниками ефективними інструментами організаційного управління. Розказав, хто такі лідери рівня та про те, що не треба робити у розвитку свого ...

Детальніше
Всі новини