Контакти Зв'язатись з нами
16.07 Київ Програма школа соціального підприємництва

10 особливостей літньої школи інновацій та соціального підприємництва: підсумки роботи

В Українській соціальній академії в рамках інкубаційної програми завершилася літня школа інновацій та соціального підприємництва. Протягом одного тижня молодь з усієї країни працювала над вдосконаленням ідей своїх соціальних проектів. Цьогоріч, учасниками літньої школи стали фіналісти першого етапу міжнародного конкурсу Social Impact Award та успішні випускники інших програм та конкурсів Української соціальної академії. Ми підвели підсумки літньої школи та сформулювали ключові меседжі того, яку користь вона дала нашим учасникам та що молоді інноватори змогли навчитися.

1. Літня школа інновацій та соціального підприємництва — це про можливості. Передусім, можливості саморозвитку, здобуття нового досвіду та знань, яких часто не вистачає молодим соціальним підприємцям для запуску власного бізнесу. Знання — це фундамент, без якого важко побудувати будь-який бізнес. Українська соціальна академія створила усі необхідні умови, щоб учасники кожного дня поглиблено вивчали необхідні компоненти бізнесу та краще розумілися у бізнес-процесах. Відтак, молодь навчали як правильно побудувати маркетингову стратегію, як позиціонувати свій бренд на ринку, як розповідати ефективні історії, як комунікувати з цільовою аудиторію. Окрім того, учасники дізналися про юридичні аспекти соціального бізнесу, зрозуміли як справлятися з фінансовими труднощами та засвоїли формулу оптимізації та управління проектами. На завершення навчального тижня, поговорили з експертами і про лідерські навички та формування команди. Кожна лекція дала краще розуміння необхідних етапів для запуску свого соціального бізнесу.

2. Нетворкінг. Українська соціальна академія прагне побудувати екосистему соціального підприємництва в Україні, саме тому збирає молодих інноваторів для обміну досвідом та знаннями. Літня школа інновацій стала майданчиком для нових знайомств та для налагодження контактів. У соціальному бізнесі дуже важливо бути почутим, йдеться не лише про зовнішнє середовище, а про внутрішній клімат. Учасники мали чудову нагоду отримати контакти від експертів, отримати їхні поради та можливість з ними надалі комунікувати.

3. Спільнота однодумців. Особливість літньої школи у будуванні спільноти. Соціальна академія готує когорту творців позитивних змін в Україні, а отже формує коло однодумців, які готові змінювати країну вже сьогодні. Спільнота загартовує та дає розуміння, що лише об’єднавшись ми зможемо досягти успіху. Під час літньої школи, учасники надихалися історіями своїх однодумців та ділилися спільним баченням та думками щодо запуску соціального бізнесу.

4. Практика. Навчання у літній школі було зорієнтоване на практичне застосування своїх знань та навичок. Після кожної лекції учасники виконували завдання для кращого засвоєння теоретичного матеріалу та разом із лекторами розбирали кейси власних проектів.

5. Експертна підтримка. Під час першого дня літньої школи інновацій кожен учасник отримав робочий зошит, у якому виконував домашні завдання. Усі завдання ретельно перевірялися лекторами та допомагали учасникам краще організувати роботу. Завдяки робочим зошитам експерти мали змогу оцінити сильні та слабкі сторони проекту і допомогти їх вдосконалити.

6. Командна робота. Будуючи власний соціальний бізнес дуже важливо вміти працювати в команді. Саме тому, під час літньої школи учасники щодня виконували роботу у невеликих командах для обговорення власних труднощів та результатів.

7. Екскурсії та розваги. Літня школа інновацій та соціально підприємництва — не лише про навчання, а й про розваги, як найкращий спосіб ефективно провести час та розрядитися. Саме тому, після кожного робочого дня, учасники мали змогу пограти в бізнес-ігри, які слугували вступом до нової теми. Окрім того, вагоме значення мали екскурсії на діючі соціальні підприємства у Києві. Учасники відвідали благодійний магазин “Ласка”, де більше дізналися про бізнес модель магазину та зустрілися з власником ресторану Veterano Pizza.

8. Час для вдосконалення своїх проектів. Літня школа інновацій минула доволі інтенсивно, проте це лише поштовх для відшліфування своїх проектів. Після закінчення школи кожен матиме змогу проробляти усі проблемні моменти з якими стикнувся та робити все можливе, аби уникнути загроз для реалізації власних соціальних бізнесів. Учасники матимуть три місяці для поглибленої праці та аналізу своїх проектів.

9. Шлях до менторської підтримки. Завдяки літній школі кожен учасник отримає індивідуального ментора, який безкоштовно допомагатиме їм розібратися з усіма труднощами та стежитиме за розвитком проекту. Ментори поділяться інформацією та знаннями саме в тій сфері, у якій молодим підприємцям не вистачає навичок та розуміння процесів і стимулюватимуть їх особистий та бізнес розвиток.

10. Шанс реалізувати свій соціальний бізнес. Кінцевою та найважливішою метою літньої школи та інкубаторської програми — є запуск соціальних бізнесів. Молоді змінотворці, озброївшись навчанням та плідною співпрацею з менторами нарешті будуть готові запустити свій соціальний бізнес. Українська соціальна академія прагне, щоб кожен, хто прийшов сюди із ідеєю, вийшов з готовим бізнесом планом дій. Саме заради цього ми працюємо!

Останні новини

Київ Програма УСА 18.03.19
Директори Карітас-Спес Україна завершили навчання на програмі “Церковний менеджмент та адміністрування”

В Українській Соціальній Академії завершилася освітня програма для єпархіальних структур та Карітас-Спес. У програмі взяли участь регіональні директори 8 дієцезій з різних міст України. Протягом шести місяців, учасники вчилися стратегічному управлінню проектами, соціальному фандрейзингу, фінансовому менеджменту та отримали інструменти для впровадження змін у своїх організаціях. Останній модуль програми був присвячений темі комунікацій та маркетингу, на якому директори та представники їхніх організацій активно працювали над власними кейсами. Дводенний тренінг для учасників провели четверо лекторів. Про те, чому маркетинг навчився у церкви, як управляти брендом та як говорити мовою цінностей, а не моралі розповіла Тетяна Жданова – спеціалістка з брендингу, власниця агентства Brandhouse, авторка ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ Програма УСА 13.03.19
Система цінностей як шлях до успіху

В рамках програми “Суспільна етика і лідерство” відбулася відкрита зустріч-роздум із Євгеном Глібовицьким – керуючим партнером Pro.mova, експертом із довготермінових стратегій, учасником Несторівської групи, засновником Унівської групи, членом Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України. Разом з експертом заглибилися у історичний вимір лідерства, говорили про світовий аналіз цінностей та про те, як сформувати лідера нового типу і відійти від радянських канонів, а також намагалися визначити спільну дефініцію лідерства. Ділимося з вами найцікавішими думками: З моменту проголошення незалежності в Україні покоління змінювалися не кожні 15-20 років, а набагато швидше. Сьогодні в одній відносно подібній віковій групі ми можемо мати представників різних поколінь. В сучасному світі ми ...

Детальніше
Дискусія Захід Київ УСА школа соціального підприємництва 06.03.19
Як соціальному підприємству налагодити ритейл

  5 березня в Українській Соціальній Академії співзасновник компанії Штуки, Микола Ахтирський розповів як соціальному підприємству налагодити ритейл та поділився власним досвідом ведення бізнесу. Микола нагадав про необхідність вивчення ринку і попиту перед запуском нового продукту. Адже бізнес – це про задоволення потреб споживачів. Ми занотували кілька порад, що будуть корисні соціальним підприємцям: Про підприємництво Потрібна впевненість, в тому, що ви хочете бути підприємцем і готовність модифікувати ідею та продукт. Знадобиться гнучкість – можливість підлаштовуватися під потреби ринку. Якщо ви хочете просто спробувати бути підприємцем, то краще бізнес не робити. Вже на старті може з”явитися неймовірна кількість факторів, що впливатимуть на бізнес. Будьте готові до роботи по 12 – ...

Детальніше
Всі новини